כסף וצרכנות

הונאה על חשבון חברת החשמל? הזהרו מההודעה המסוכנת הזו

חברת החשמל מתריעה שוב: "נמשכים הנסיונות להונאת לקוחות באמצעות מסרון שקרי הקורא ללקוחות "להסדיר את חובם" באמצעות קישור המוביל לתשלום בכרטיס אשראי"
מערכת ice | 
חברת החשמל, נמל אשדוד (צילום פלאש 90/ יוסי זמיר, יניב נדב, Pixabay)
כבר קרוב לשנה מתקבלות בחברת החשמל התראות מלקוחות המדווחים על נסיונות הונאה הכוללים קבלת דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה ולא ייענו מיידית, או לחילופין הודעה לנייד (מסרון) המבקש להסדיר תשלום חשבון החשמל בהקדם כולל בקשה לאישור פרטי החשבון וקישור לאתר שאיננו האתר הרשמי של חברת החשמל.
היום שוב מופצות הודעות לנייד של לקוחות - הכוללות  קישור להקשת תעודת זהות באתר אינטרנט הזהה בנראות לאתר הרשמי של חברת החשמל. מיד לאחר הקשת תעודת הזהות הלקוח מתבקש למלא פרטי כרטיס אשראי.
 
חברת החשמל שבה ומבהירה כי הודעות טקסט מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח,  והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל www.iec.co.il.
בנוסף, החברה לא מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון, אין להתייחס או להשיב לפניה.  כמו כן, חברת החשמל דיווחה על הניסיון להונאה לכל הגורמים הרלוונטיים בדומה להונאה שהתרחשה על חשבון דואר ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה