כסף וצרכנות

טרנטינו מכר סצינה מ"ספרות זולה" בקריפטו – בסכום מטורף

הסצינה הראשונה מהסרט האגדי שנמכרה כ-NFT גרפה סכום אדיר של יותר ממיליון דולר. מי הרוכש וכמה מיליונים נוספים צפוי טרנטינו לגרוף ממכירת סצינות הסרט מ-1994

מערכת ice |  1
קוונטין טרנטינו (צילום Gage Skidmore)
הקולנוען האגדי תושב ישראל קוונטין טרנטינו יכול לחגוג היום, לאחר שהסצינה הראשונה משבע מתוך הסרט "ספרות זולה", שאותן הודיע לאחרונה שימכור כיצירות NFT, גרפה מחיר אסטרונומי של 1.1 מיליון דולר.
הסצינה שנמכרה מכונה "פרק 1", או "Royale with Cheese". הרוכשת שלה היא קבוצת משקיעים אנונימיים בשם AnonDAO, שגברה על כ-200 הצעות מחיר אחרות שהוגשו במהלך המכירה הפומבית שהתקיימה על גבי פטלפורמת הבלוקצ'יין הישראלית Secret Network של SCRT Labs. "כמעריצים של הפילמוגרפיה האייקונית של קוונטין טרנטינו, התגייס קולקטיב ה-Anon-ים במהירות כדי לגייס את הכספים הדרושים לרכישת ה-NFT הראשון בסדרת ה-NFTs של טרנטינו", אמר דובר הקבוצה.
 
כזכור, טרנטינו מוכר את הסצינות כנכסים דיגיטליים ייחודיים, או NFTs, כאשר כל אחד מאותם נכסים כולל את הסצינה בכתב ידו וקובץ קול עם הסבר שלו על תהליך העבודה שהוביל אותו ליצירת אותה סצינה. המכירה, שעליה הודיע הקולנוען הנשוי לזמרת הישראלית דניאלה פיק, עוררה עליו זעם מצד אולפני מירמקס, שהפיקו את "ספרות זולה", ותבעו אותו על הפרת זכויות יוצרים.
כעת, נותרו עוד 6 סצינות שיימכרו במכירות בנות 12 עד 24 שעות כל אחת: פרק 2, או "Pumpkin and Honey Bunny", יימכר היום (יום שני, 24 בינואר); פרק 3 – "Foot Massage" – מחר (יום שלישי, 25 בינואר); פרק 4 – "Check Out the Big Brain on Brett" – מחרתיים (יום רביעי, 26 בינואר); פרק 5 – "Captains Koon’s Monologue – The Gold Watch" – ביום חמישי (27 בינואר); פרק 6 – "Bring Out the Gimp" – ביום שישי (28 בינואר); ופרק 7 – "Last Scene: Coffee Shop – Ezekiel 25:17" – ביום שני הבא (31 בינואר).
גיא זיסקינד, מייסד ומנכ"ל SCRT Labs, אמר כי "מכירת ה-NFT פורצת הדרך הזו מייצגת רגע מונומנטלי עבור הקהילה שלנו, קוונטין, ו-Secret Network. תמיד עמדנו, ותמיד נעמוד לצד האמנים. במכירה הזו, אנחנו מאתגרים את הסטטוס-קוו על ידי העצמתם של יוצרים, ולא קונגלומרטים. אנו אסירי תודה לקהילת Secret על האמון בנו, ואנחנו נרגשים לקראת מה שצופן העתיד – לא רק עבור האוסף של טרנטינו, אלא גם עבור אמנים ויוצרים נוספים שיבואו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פששש סכום ממש מטורף (ל"ת)
    5 01/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור