כסף וצרכנות

המהלך של הראל לטובת המבוטחים שגרים באוקראינה

בעקבות הלחימה בין רוסיה לאוקראינה, חברת הביטוח הראל שלחה צוות חילוץ למבוטחיה המתגוררים באוקראינה, הרוב סטודנטים ישראלים שהחליטו ללמוד שם. במידה ותצטרכו עזרה, זה מה שתצטרכו לעשות
מערכת ice |  1
הראל ביטוח (צילום Magma Images)
חברת הביטוח הראל הודיעה היום (שבת) כי היא שלחה צוות חילוץ למבוטחיה אשר מתגוררים באוקראינה ובסביבתה במטרה לסייע להם להגיע למקום בטוח יותר מחוץ לשטחי האש
לדברי ליאור ליפשיץ, חבר בצוות החילוץ של חברת ביטוח הראל, בגבול אוקראינה פולין: "בעקבות האירועים שקרו באוקראינה,  בגלל בעיות התקשורת, התחבורה והמורכבות של האירועים החליטה חברת הביטוח הראל לשלוח צוות חילוץ ישראלי לגבול אוקראינה-פולין, על מנת לעזור למבוטחים שלה". 
 
ליפשיץ טען כי: " אנחנו יודעים שלחברה יש כ-200 מבוטחים שהם  סטודנטים ישראלים שלומדים באוקראינה ואנחנו מעריכים שרובם הגדול כבר עזב את אוקראינה אבל אם יש עוד מבוטחים של חברת הביטוח גם אם הם סטודנטים וגם אם לא ויש להם איזהשהם בעיות אתם מתבקשים להתקשר לקווי החירום של הראל ונעזור לכם ככל האפשר". ליפשיץ הסביר כי חברת הביטוח פועלת בשיתוף פעולה עם משרד החוץ והבטיח כי: "נעזור לכל ישראלי שצריך לצאת מאוקראינה לישראל".
בהודעה של חברת הביטוח נכתב: "חברת הביטוח הראל קוראת למבוטחיה אשר נמצאים באוקראינה או בסביבתה ונזקקים לסיוע על מנת להגיע למקום מבטחים ליצור עמה קשר בשיחה: 037547030 או במשלוח ווטסאפ במספר: 972-52-7544589+. הראל שלחה צוות חילוץ קידמי אשר נמצא בשעה זאת בגבול אוקראינה-פולין ונכון לסייע למבוטחים אשר זקוקים לסיוע".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין להם שם מבוטחים לכן הם מספרים סיפורים
    ישראלי 02/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באוקראינה הביטוח לתיירים חייב להיות ממשלתי ואגב תשאלו את מי שנזקק לכסף של ביטוח נסיעות לחול של הראל לא רואה שקל
    סגור