כסף וצרכנות

הביטוח הלאומי מפזר מיליארדים: מאות אלפי סטודנטים משוחררים מהחובות

המנהל לביטוח לאומי בארה"ב פטר 350 אלף סטודנטים מהלוואות בהיקף של 7 מיליארד דולר במסגרת רפורמה חדשה, איך היא עבדה?
מערכת ice |  3
סטודנטים (צילום freepik)
הממשל האמריקאי בראשות הנשיא ג'ו ביידן הודיע ​​השבוע כי ביטל חובות הלוואות סטודנטים בסך 7 מיליארד דולר באמצעות יוזמת שיתוף נתונים בין משרד החינוך למינהל הביטוח הלאומי שהוכרז לראשונה בשנה שעברה.
תוכנית הנכות הכוללת והקבועה (TPD) יכולה למחוק את חוב הלוואת הסטודנטים ללווים שאינם מסוגלים לשמור על תעסוקה משמעותית ורווחית עקב ליקוי רפואי. בעבר, תקנות השחרור של TPD ​​קבעו ללווים להגיש בקשת שחרור רשמית המאשרת שהם עומדים בדרישות הזכאות של תוכנית TPD באמצעות הוכחה של נכות הקשורה לשירות צבאי, טופס אישור רופא חתום, או הוכחה לקבלת קצבאות נכות של ביטוח לאומי עם תקופת בחינת הטבות של לפחות חמש עד שבע שנים.
 
בשנה שעברה הודיע ממשל ביידן על יוזמה חדשה לייעל את ההקלות על הלוואות סטודנטים עבור לווים נכים מסוימים. על ידי מתן אפשרות למינהל הביטוח הלאומי לחלוק נתונים עם מחלקת החינוך על לווים שקיבלו קצבאות נכות מביטוח לאומי, המינהל יכול לזהות לווים שיהיו זכאים לתוכנית השחרור של TPD, ולאחר מכן לבטל את הלוואות הסטודנטים שלהם באופן אוטומטי.
היום (ראשון), הממשל הודיע ​​כי באמצעות יוזמת שיתוף נתונים זו, מחלקת החינוך ביטלה כ-7 מיליארד דולר של הלוואות סטודנטים פדרליות עבור 350,000 לווים. המחלקה צופה ש-15,000 עד 20,000 לווים נוספים עשויים לקבל פטורי TPD מדי רבעון קדימה באמצעות אותה תוכנית שיתוף נתונים.
המינהל מנסה לשנות את תהליך הגשת הבקשה לתוכנית השחרור של TPD ​​על ידי מתן אפשרות ליותר אנשי מקצוע רפואיים - לרבות מטפלים, עוזרי רופא ופסיכולוגים - לאשר את נכותו של הלווה, ולא רק לרופא רפואי. והמינהל פועל לביטול הדרישה שללווים בקצבאות נכות של ביטוח לאומי תהיה תקופת בדיקה של חמש עד שבע שנים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ישראל
    מולייר 04/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיוק כמו בארץ משחארים חובות לעשירים עלידי תספורות ושולחים הוצטה לפועל לחלשים .
    סגור
  • 2.
    הטעיה
    אבי 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שכחתם לציין שזה באמריקה ולא בארץ האים זה מכוון??
    סגור
  • 1.
    הטעיה (ל"ת)
    אבי 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור