כסף וצרכנות

אמזון בשירות חדש: כך היא תתחרה בחברות המשלוחים הגדולות

אמזון פותחת את שירות המשלוחים של Prime לקמעונאים אחרים בצעד האחרון שלה להתחרות ב-FedEx ו-UPS. חברי פריים יכולים להזמין פריטים באתרים של קמעונאים אחרים באמצעות פרטי תשלום ומשלוח המאוחסנים בחשבון אמזון שלהם. השירות זמין רק בהזמנה לחלק מסוחרי אמזון בשלב הראשון
מערכת ice | 
אמזון (צילום יוטיוב/ Tech Vision)
אמזון תאפשר לסוחרים מקוונים אחרים להשתמש בשירות Prime שלה כדי לספק סחורה במהירות ללקוחות שלהם. החברה השיקה הבוקר (חמישי) שירות חדש, Buy with Prime, המאפשר לסוחרים של צד שלישי להשתמש ברשת המשלוחים והלוגיסטיקה העצומה של אמזון כדי למלא הזמנות באתרים שלהם, תוך כדי פנייה ל-200 מיליון לקוחות Prime של אמזון פלוס.
אתרי אינטרנט אלו יוכלו לשים את תג ה-Prime באתרים שלהם לצד פריטים שזכאים למשלוח חינם ליומיים או למחרת. חברי Prime ישתמשו בפרטי התשלום והמשלוח המאוחסנים בחשבון אמזון שלהם כדי לבצע הזמנה. קנייה עם Prime לא תהיה בחינם למוכרים, והתמחור ישתנה בהתאם לעיבוד התשלומים, המימוש, האחסון ועמלות אחרות.
 
כדי להתחיל, השירות יהיה זמין רק בהזמנה למוכרים המשתמשים ב-Fulfillment by Amazon, או FBA. עם השירות הזה, סוחרים משלמים כדי שהמלאי שלהם יאוחסן במחסני אמזון וכדי לעשות שימוש בשרשרת האספקה ​​ובפעולות המשלוח של החברה. בסופו של דבר, הוא יורחב לסוחרים אחרים, כולל אלה שאינם מוכרים באמזון.
אמזון כבר מזמן שמה לה למטרה להיות המהירה ביותר במרוץ המסירה המקוון. במשך שנים, החברה החזירה את הרווחים להתרחבות פיזית, הגדילה את מרכזי ההגשמה ושותפויות המשלוחים שלה ברחבי הארץ על מנת להציע משלוח יומיים ובאותו יום בשווקים נוספים. היא צברה צי כבד של נהגי משלוחים, משאיות ומטוסים משלה כדי להאיץ חבילות עד מפתן דלת הלקוחות.
צופים בתעשייה הקדישו תשומת לב רבה לפעילות הלוגיסטית הפנימית ההולכת וגדלה של אמזון, תוך השערה שהיא שואפת להתחרות ישירות עם ספקים גדולים כמו UPS, FedEx ושירות הדואר של ארצות הברית. ואכן, דייב קלארק, מנכ"ל אמזון לצרכנים ברחבי העולם, אמר ל-CNBC בשנה שעברה שאמזון בדרך להפוך לשירות המשלוחים הגדול ביותר במדינה עד תחילת 2022.
במובנים מסוימים, אמזון כבר הפכה את פעילות המשלוח והלוגיסטיקה האדירה שלה למכונת מזומנים. אמזון דיווחה ששירותי מוכרים של צד שלישי, הכוללים עמלות, מילוי ודמי משלוח, יחד עם שירותים אחרים, צמחו ב-11% משנה לשנה ל-30.3 מיליארד דולר ברבעון האחרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה