כסף וצרכנות

מהפכה בסופרמרקט: זו רשת הענק שתפרד מהקופאיות שלה

הסטארטאפ סופרסמארט מודיע על שיתופי פעולה בשווי עשרות מיליוני דולרים עם רשת הקמעונאות Metro בגרמניה ו-Selgros בפולין, שם תציב את העמדות שמייתרות את המעבר בקופה
מערכת ice |  31
קניות בסופר (צילום freepik)
לפני כשנתיים הביעה ענקית הקמעונאות METRO אמון בסטארט-אפ הישראלי Supersmart והטמיעה את הטכנולוגיה שלו בשישה מסניפי הרשת בטורקיה כפיילוט. מאז, לאור ההצלחה הרבה, רשת METRO הרחיבה את הפריסה של הטכנולוגיה הישראלית גם ליעדים נוספים, ביניהם, הונגריה וצ'כיה.
היום (רביעי), SuperSmart הודיעה על הסכם מסחרי חדש עם רשת Metro בגרמניה, ובנוסף, על תחילת הטמעת הטכנולוגיה גם בסניפים של ענקית הקמעונאות Selgros בפולין. היקף העסקה מוערך במיליוני דולרים עבור כל מדינה בנפרד וכוללת אפשרות פריסה מלאה של הפתרון לכל סניפי הרשת.
הפתרון של החברה נמצא בפריסה מלאה אצל קמעונאים מובילים רבים ברחבי העולם ביניהם רשתות מטרו (Metro) במגוון יעדים בעולם אדקה (EDEKA) ו-סלגרוס (Selgros) ובישראל בכל סניפי רשת אושר-עד שהייתה הראשונה להאמין בפתרון וברשת שוק העיר. פתרונות החברה מותקנים אצל לקוחות נוספים הממוקמים בין היתר בגרמניה, צ'כיה, טורקיה, אוקראינה, רומניה, ספרד,  הונגריה. מדובר בשיתוף הפעולה הראשון של הסטארטאפ בגרמניה ובפולין.
Metro גרמניה היא רשת קמעונאית מובילה במדינה ובעלת מחזור מכירות שנתי של למעלה מ-30 מיליארד דולר. לאורך השנים צברה הרשת מוניטין של חברה מובילה בשירות, בחווית לקוח חדשנית וביחס לעובדים. לרשת Selgros כ-100 סניפים ברחבי העולם ובעלת מחזור מכירות שמוערך בלמעלה מ-4 מיליארד דולר. המערכת של סופרסמארט כבר מותקנת במדינות רומניה ופולין.
   
מסופרסמארט נמסר: "אנחנו שמחים וגאים להטמיע את הפתרון שלנו בסניפי Metro גרמניה וסלגרוס פולין. האמון מצד הרשתות ביעדים החדשים, לצד רשתות השיווק הקיימות והמובילות בעולם, מבססות את סופרסמארט כפתרון מוביל שמשדרג, בצורה שקלה ליישום, את חווית הלקוח, בזכות דילוג על התורים בקופה ושליטה ובקרה על תקציב הקניה וזמן השהייה בחנות. נמשיך להוביל שינוי אמיתי בעולם הקמעונאות, להרחיב את פיתוח המוצר, לייצר חדשנות ולהתרחב לשווקים נוספים."
תגובות לכתבה(31):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    טוב שאין קרינה (ל"ת)
    בצל 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    לא משכורות בסופרים .
    עמרם שרביט 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מכיר מישהו שעובד בינות ביטן שעובד שבע שנים ולא העלו לו את המשכורת ברגע שביקש העלאה. ולא הסכימו להעלות לו את המשכורת ואמרו לא (אתה יכול ללכת הבית או שזה מה שיש. איזה בושה וחוסר הערכה.
    סגור
  • 22.
    בסדר השאלה האם יורידו את מחירי המזון
    יאיר 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בחצי ואם כן אז עליכפק ואם לא אז ז**** להכנס !!!! לשם
    סגור
  • 21.
    דווקא נהנתי מזה בסופר
    טלי 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אושר עד ירושלים לרוב מפוצץ בלקוחות. בזכות העגלות הללו יצאתי תוך כמה דקות .
    סגור
  • 20.
    כן אבל הרגתם.פרנסה של אלפי עובדים (ל"ת)
    דרור 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • טען עוד
  • 19.
    הם לא מייצרים מקומות עבודה, ולכן לא אקנה ממקום כזה.חושב (ל"ת)
    אא 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 18.
    24
    מאיר 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכנות הקופאיות מפטרים אותן
    סגור
  • 17.
    מה ה'מוצר"?
    פרשנ- דאטה 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה לא לכתוב שהסטארטאפוהמוצר הייחודי זו "עגלה חכמה". כל כך הרבה טקסט פשטני
    סגור
  • 16.
    אושר עד
    אירה 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבר שנים באושר עד השיטה הזו עובדת
    סגור
  • 15.
    הישרדות בצדק
    דינהאשרף 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לוצריךלפטר עובדיםבגללרובורטיםתנו להםלעבוד
    סגור
  • 14.
    שטויות וזמן מיותר לטייל בסופר לא מעניין כבר
    אלי 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוב האנשים לא נהנים בקניות בסופר מרקט הוזלת עלות ליקוט ההזמנות והוזלת שליח עד הבית פה הפתרון העתידי בקיצור בהצלחה בכל מקרה
    סגור
  • 13.
    אני חושב על מיליוני אנשים שחיים ממשכורות נמוכות
    אזרח 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    נכנסים למעגל ההבטלה בזכות טכנולוגיה ישראלית... חבל.
    סגור
  • עוד משבר בענף המזון
    123 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראיתי סרטון על הריכוזיות במשק, שמשבר הסלמונלה מדגים טוב כל כך. ושוב, הארגון הגדול בשוק המזון מחליט לזרוק את החוליה החלשה בכוח האדם, רק בשם הקידמה. אז זאת לא קידמה. זאת התעמרות בעובדים, וגםבקונים שצריכים את הקופאיות שיעזרו להם. ענף המזון מדרדר מדחי אל דחי, והכתובת היתה על הקיר. מזמן. רק ששומרי הסף ישנים שינה עמוקה
    סגור
  • 12.
    לפני המון שנים החליפו את החמור במכונית. וזה עו....
    מוריצי 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    החליפו את החמור במכונית והבטיחו שזה יותר זול. יצא ביוקר. טסט ביטוח ומוסכים. כך גם קופה ללא קופאית. המחשבים יעלו לבעל העסק יותר. כי ספק התוכנה יגבה דמי חסות
    סגור
  • 11.
    תחילתו של הסוף
    שלומי 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    6 1
    היום קופאיות מחר נהגי אוטובוס ומוניות ועוד מקצועות יהפכו הרבה אנשים למובטלים ועניים הצד האפל של הקידמה והטכנולוגיה
    סגור
  • 10.
    בתפרד אתם מתכוונים שיפוטרו? ואיפה ימצאו עבודה? (ל"ת)
    אני 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • הישרדות בצדק
    דינהאשרף 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנולאנשיםלחיות
    סגור
  • 9.
    אני הקופאי וגם משלם ואין הנחה תתביישו
    אפי 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לעשות כסף מבלי להחזיק קופאיות וגם לא לתת הנחת קונה ? אם אני מבצע את עבודת הבירקוד במקום קופאית שיורידו את המחיר. לכו תחפשו מי ינענע אותכם מאכרים שעושים הון מבלי לעשות חשבון. רואים רק כסף בעיניים
    סגור
  • 8.
    חולרות. מה עם הזקנים שמתקשים ואין להם משפחה? (ל"ת)
    גרוע 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 7.
    אני מאחל להם להפרד
    אני 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    גם מהלקוחות שלהם.
    סגור
  • 6.
    איפה יעבדו הקופאיות
    אישה 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מה עם הקופאיות??והקופאים?איפה הם יעבדו?איך הם יתפרנסו?
    סגור
  • 5.
    מעשירים את חשבון בעלי הסופרים עח המסכנים בחברה (ל"ת)
    גם כן סטארסטפ 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • מי שלא בדור המחשבים
    אני 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הוא לא מסכן!!! הוא רק מבוגר.
    סגור
  • 4.
    איך זה עובד? מה הרעיון? (ל"ת)
    קופאי 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הלקוח קורא את הבר קוד על המוצר
    גיל 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ...בעזרת מסופון קורא קודים, מכניס את המוצר לעגלה ובסוף הקנייה, שוקלים את העגלה עם המוצרים שבה וכך מוודאים את אמיתות הקנייה. כמובן שישנם מצלמות בחנות ועוד פקחים פה ושם למנוע גניבות. אם משהו לא מתאים בסוף ... אז מתקנים בקופה ידנית.
    סגור
  • 3.
    שכחו לציין שזמן הקניה לא ממש משתנה
    משה 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אם מדובר בטכנולוגיה שנמצאת בסניפי אושר עד, חשוב לדעת שהקונה הוא הקופאי, צריך לשקול ולקרוא ברקוד לכל פריט. הרשת באמת חוסכת בשכר הקופאיות.....
    סגור
  • תתפלא יש אנשים שסורקים יותר מהר מהקופאיות (ל"ת)
    ינון 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אתה טועה בגדול
    דני 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ,אני קונה רק באושר עד רק בגלל הטכנולוגיה הזאת...המהירות שאני יוצא מהסופר לאחר מילו העגלה מבחינתי מנצחת.
    סגור
  • אתה צודק מסכים איתך
    אלי 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה פשוט גוזל זמן וחפירות לא מתאים לכל אחד חסכון לסופר נטו
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד- בהצלחה! (ל"ת)
    איזה יופי 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    מעניין מאוד המתרחש בפולין.. (ל"ת)
    ספרו לנו עוד 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור