כסף וצרכנות
איזו רשת מפתיעה בגדול ומי ממש מאכזבת? המעקב השבועי
המעקב השבועי של Ice אחר סל המוצרים המשתנה לא מפסיק להפתיע כאשר גם השבוע נרשמו תנודות ברשימת הרשתות המשתלמות ביותר לפי מחקר Ice, הממצאים בפנים | בדיקת ice
יוקר המחיה ממשיך להכות בצרכן הישראלי. מוצרים שהתרגלנו לקנות בלי שום בעיה הפכו ליקרים, ובזמן שההוצאות גדלות, המטרה היא אחת – לחסוך. לשם כך נעקוב מידי שבוע אחר רשימה משתנה של מגוון מוצרים ממספר קטגוריות שונות. את המוצרים לסל אספנו מתוך רשימה ארוכה שבנינו לאור מחקרי שוק מעמיקים שמטרתם הייתה למצוא את המוצרים שניתן למצוא בכל בית בישראל. עם רשימה זו יצאנו לרשתות השיווק הגדולות וערכנו השוואה אשר תעזור לכם למצוא את רשת השיווק שבה הכסף שלכם יעניק לכם יותר.
בנוסף לכך, בטבלת המחירים תוכלו לראות איזו רשת הציעה את המחיר הזול או היקר ביותר לכל מוצר ובלי קשר לסך הכולל, בעזרת משבצת ירוקה\אדומה. במקרה שבו אף רשת לא הציגה מחיר חריג ביחס למתחרות לא תופיע משבצת ירוקה\אדומה בקטגוריית המוצר.

בדיקת Ice מצאה כי הרשת המשתלמת ביותר בסל הקניות השבועי היא רשת "רמי לוי" שעבור מוצרים אלה תבקש מכם 153.30 שקלים. במקום השני (והמפתיע) סיימה "מחסני השוק" עם סל על סך 164.50 שקלים, מייד אחריה ובפער זעום סיימה רשת "ויקטורי" עם מחיר של 166.40 שקלים.
במקום הרביעי "חצי חינם" שנקבה מחיר של 168.20 שקלים. שופרסל ירדה השבוע למקום החמישי ותציע לכם 169.90 שקלים עבור הקניה. "יינות ביתן" עם 175.10 שקלים. כמו כן הרשת שהציגה את סל המוצרים היקר ביותר היא "מגה" עם סל על סך 186.30 שקלים.
עוד ב-
יש לציין כי כל המחירים הינם לפי המחיר המפורסם באתר הרשמי של רשתות השיווק ואינו כולל מחיר משלוח.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



