כסף וצרכנות

מנוי לבריכת השחייה: כמה תשלמו בעיר שלכם?

רגע לפני שחופשת הקיץ תצא לדרך יצאנו למחקר שוק רטוב וחגיגי במיוחד שיעשה לכם חשק לעלות על בגד ים, התוצאות המפתיעות בפנים | בדיקת Ice
מערכת ice | 
בריכת שחיה (צילום pexels)
הקיץ בפתח, הילדים תכף יוצאים לחופשה, הטמפרטורות מטפסות והגיע הזמן לחדש את המנוי לבריכת השחייה הקרובה לביתכם. בדיוק בשביל זה יצאנו לשטח ובפתחנו במחקר שוק מעמיק. במסגרת המחקר פנינו למספר בריכות שחיה ברחבי הארץ וביקשנו מהם הצעת מחיר עבור שני סוגי מנויים שנתיים: מסלול יחיד ומסלול משפחתי -זוג פלוס שני ילדים. אז כמה יעלה לכם להתרענן ובאיזו עיר הכי משתלם להגיע עם הילדים לבריכה? מחקר ice עם התשובות.

מחקר Ice בדק ומצא כי בריכת השחייה המשתלמת ביותר היא קאנטרי מודיעין, מחיר המנוי ליחיד יעמוד על סך של 1,788 שקלים ו4,536 בלבד עבור מנוי משפחתי. מנגד בריכת השחייה שבה תאלצו להיפרד מסכום הכסף הגבוה ביותר עבור מנוי תהיה קאנטרי כפר סבא: יחיד – 5016 ומשפחתי 10,872 שקלים.
כמו שניתן לראות בטבלה, למעט קאנטרי מודיעין וקאנטרי כפר סבא, אין בהכרח התאמה בין מחיר המנוי ליחיד לבין המחיר המשפחתי. כמו כן בחלק מהבריכות לא תצטרכו להוסיף כסף עבור ילד נוסף ובחלקן כן. יחד עם זאת בקאנטרי תל אביב למשל ניתן למצוא תעריפים שונים למנוי יחיד (סטודנט, חייל, צעיר וכו'). פרמטרים אלה מקשים להכריז על עדיפות מובהקת בתחרות בריכת השחייה המשתלמת ביותר.
קאנטרי רמת גן יצאו במבצע קיץ במחיר 2,736 שקלים למנוי יחיד לעומת 7,272 שקלים עבור מנוי משפחתי. ספורטן חיפה ידרשו מכם 3,840 שקלים תמורת מנוי יחיד ועבור מנוי משפחתי 6,048 שקלים. קאנטרי ב"ש מציע מחיר של 3,000 ליחיד ולמשפחתי 4,990 שקלים, ובאשדוד "בית לברון" תמצאו מחיר של 2,760 עבור מסלול יחיד ועבור משפחתי תשלמו 4,800 שקלים. קאנטרי עירוני חדרה מתהדר במנוי יחיד זול יחסי על סך 1,890 שקלים אך מנגד עבור מנוי משפחתי תשלמו 6,490 שקלים. קאנטרי "חשמונאים" בתל אביב הציע מגוון רחב של סוגי מנויים עבור המתרחצים, למשל בקטגורית יחיד מבוגר (מעל גיל 36) המחיר יהיה 4,490 שקלים ומחיר מנוי משפחתי יהיה 9,120. עוד יש לציין כי בתל אביב מצאנו את מספר הבריכות הגבוה ביותר ומבחר תעריפי מנויים משתנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה