כסף וצרכנות

חופשה בג'ונגל של באלי? Airbnb מגיעה ללב יער הגשם

אם השגרה קשה לכם והעולם רועש, תוכלו לברוח לבית עץ מבודד ומוקף עצים ביערות הגשם של אינדונזיה, העשוי כולו במבוק. "בית ההילה" השוכן מעל נהר האיונג יהיה שלכם תמורת כ-335 דולר ללילה דרך Airbnb, אבל הוא כבר תפוס לפחות עד ינואר 2023
מערכת ice | 
היער השחור (צילום PIXABAY)
אפשר לומר שזהו המפלט המושלם למי שמחפש ממש להתרחק מהכול ומכולם. Airbnb מציעה בית עץ מבודד עשוי בקבוק בלב יער עצי הגשם בג'ונגל של באלי, אינדונזיה.
עד כה, נראה שאנשים רבים מקווים ומנסים לעשות את זה בדיוק: הבית המוצע, המכונה "בית ההילה" (Aura House), זוכה לביקוש רב, והוא כבר הוזמן עד ינואר של שנה הבאה, כך מדווח אתר הניו יורק פוסט.
ה"דירה" שוכנת מעל נהר האיונג ומציעה נופי טבע ללא דופי, שני חדרי שינה צמודים, סלון גדול מרוהט במלואו, מטבח ובריכת שחייה פרטית. המקום מתואר כבית ידידותי לסביבה שנבנה כולו מבמבוק וממוקם על הגדה המערבית של נהר איונג הפונה מזרחה כדי לתפוס את הזריחה.
 
"זהו השער המושלם לזוגות הרפתקנים וירח דבש", נכתב בתיאור המקום. "הבית כולו פרטי - הוא מיועד רק לך ולאורחים שלך... האווירה מושלמת עבור אנשים המעוניינים להתנתק מחיי העיר העמוסים שלהם ו/או חובבי הטבע... תהיה מוכן להתעורר מהשמש שמציצה לתוך החדר שלך ומקולות הנהר למטה". עוד ייחודית לבית היא אחת הדלתות המפורסמות בצורת ביצה שבנתה חברת המעצבת איבוקו, שניתן למצוא בכניסה לסוויטה השנייה. 
לארוחות, תיאור המקום בדף ה-Airbnb מסביר שיש חלל משותף נפרד, הכולל בריכה טבעית, ביתן במבוק לסעודה, ומסעדת המטבח המשותפת, שבה האורחים יכולים להזמין ארוחות בוקר, צהריים, חטיפים, משקאות וערב, מבחר באלינזי מסורתי מקומי ואפשרויות מטבח מערבי. יש אפילו אופציה למשלוח ארוחות ישירות. ניתן גם לארגן מספר פעילויות, כולל עיסוי זוגי, מפגשי יוגה, אמבט עלי כותרת (הכול בבית), איסוף משדה התעופה וסדנאות וסיורים הקשורים לבמבוק.
 
ולמרות תחושת נווה המדבר, מצורפות לתיאור כמה אזהרות: "חלק מהאטרקציה שלנו היא שאנו ממוקמים בסביבה מאוד טבעית, ובעוד שיש כמה חנויות כפריות מקומיות בקרבת מקום עם אספקה ​​בסיסית מאוד, אנחנו נמצאים במרחק של 15 דקות מהכביש הראשי... אנחנו יכולים לעזור בקניית מצרכים לאורחים, אבל אנחנו כן ממליצים לאורחים להביא את כל המצרכים האישיים הדרושים כמו חטיפים, פירות ומשקאות."
"כמו כן, מעת לעת אתה עלול להיות מוטרד על ידי יתושים וחרקים אחרים (בכל זאת אנחנו ביער הגשם!)", מוסיף הרישום. "אנו מספקים לאורחים שלנו מוצרים דוחים טבעיים כדי להפחית ככל האפשר את המטרדים הללו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה