תיירות

Airbnb נותנת לכם 100 אלף דולר, מה תצטרכו לעשות?

יש לכם שטח ורעיון למתחם מגורים ייחודי? ענקית השכרת הדירות מרימה קמפיין לפיו כל גולש יוכל לשלוח רעיון להקמת מתחם ייחודי כש-100 הנבחרים יזכו בסכום כספי נכבד להקמת עסק
מערכת ice | 
Airbnb, אוקראינה (צילום unsplash)
יותר מ-30,000 מקומות לינה ייחודיים ברחבי העולם נוספו ל-Airbnb בשנת 2021, ובכל זאת הביקוש לחללי מגורים מטורפים אינו יודע שובע עד שענקית השכרת המגורים מוכנה אפילו לשלם לכם כדי לבנות אחד כזה. החברה מקימה בימים אלה קרן של 10 מיליון דולר, אותם היא מתכוונת להעניק ל-100 משתתפים שיציעו את הרעיונות הטובים ביותר להקמת מקומות מגורים ייחודיים. 
בחישוב מהיר, מדובר על מענק של 100 אלף דולר לכל מתמודד שיצליח להלהיב את אנשי Airbnb עם רעיון ייחודי. מי שירצה להגיש את הצעתו לענקית השכרת המגורים יוכל לעשות זאת עד ה-22 ביולי, כאשר ההצעות יישפטו על פי מקוריותן, היתכנותן, קיימותן והחוויה שהחלל הפוטנציאלי יוכל לספק לאורחים. 
פאנל השופטים המומחים כולל את אייקונית הסטייל איריס אפפל, האדריכל קואיצ'י טקדה, מארח העל של Airbnb קריסטי וולף וסמנכ"ל המוצר היצירתי החוויתי של Airbnb ברוס ווהן.
עבור הזוכים, ישנן רק שתי דרישות. עם השלמת הפרויקטים שלהם, הם חייבים לשכור את השטח החדש ב-Airbnb ואינם יכולים לרשום את הנכס בפלטפורמות מתחרות להשכרה לטווח קצר למשך שנה. ע"פ Airbnb המארח הממוצע בארה"ב הרוויח יותר מ-13,800 דולר ב-2021, עלייה של 85% לעומת 2019.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה