כסף וצרכנות

הלוטו מאבד את זה: למה ההגרלה הגדולה בהיסטוריה לא התקיימה?

לאחר ציפייה והתרגשות עצומה, עשרות אלפי אמריקאים התאכזב אמש, לאחר שהגרלת הלוטו הגדולה ביותר בתולדות ארה"ב נדחתה לזמן לא ידוע עקב בעיות ביטחוניות 
מערכת ice | 
לוטו (צילום Photo by Waldemar Brandt from Pexels)
בימים האחרונים דווח כי נשבר שיא חדש של היקף זכייה אפשרי בלוטו בארה"ב, לאחר שאף אחד לא זכה ב-40 ההגרלות האחרונות. ההיקף של ההגרלה שהייתה אמורה להתקיים אמש עמדה על 1.9 מיליארד דולר, אלא שרוכשי הכרטיסים חיכו בסבלנות להגרלה שלא התרחשה בסוף.
על פי הדיווחים, מתברר כי הגורמים הרשמיים שמנהלים את ההגרלה דחו אותה למועד שטרם נקבע, בטענה שעדיין לא הושלמו כל אמצעי הבטיחות הנדרשים על מנת לקיים הגרלה בסדר גודל שכזה: "לפאוורבול יש אמצעי אבטחה נוקשים שצריכים להיאכף בכל 48 הסניפים על מנת שאפשר יהיה לבצע הגרלה בפועל. כאשר זה יקרה, ההגרלה תתקיים תחת הפיקוח של מאבטחים מורשים ומבקרים מוסמכים". 
 
בעת זו לא ידוע כמה זמן ייקח לגורמים לטפל בבעיות האבטחה אך עד רגע הדחייה עשרות אלפי רכשי כרטיסים חיכו בהשתוקקות לרגע שיוגרלו מספרים לזכייה בהיקף כה עצום. 
כאמור מדובר בסכום שיא בלוטו האמריקאי, כאשר הסכום הגבוה ביותר לפני כן הוגרל בשנת 2016 בהיקף של 1.586 מיליארד דולר שהתחלק בין שלושה זוכים. הסיכויים לזכות בהגרלת הלוטו הנוכחית היא אחד ל-292 מיליון וכפי שדיווחנו אזרחים ישראליים יכולים גם להשתתף בהגרלה הענקית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה