כסף וצרכנות

עליית מחירים נוספת בדרך? עפרה שטראוס מכינה את הקרקע

האם שטראוס תלך בדרכה של יוניליוור? בעלי ענקית המזון בריאיון דרמטי לא מכחישה את בואו של המהלך הכואב: "נעשה זה כדי להבטיח שהחברה שלנו תמשיך להיות חזקה"
מערכת ice |  1
עפרה שטראוס (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, דוד כהן)
האינפלציה ממשיכה לאיים על הכיס של כולנו, ויו"ר שטראוס גרופ ובעלת השליטה בחברה, עפרה שטראוס, לא מכחישה כי תהיה העלאת מחירים ומתייחסת לשנה הקשה שעברה על החברה מאז משבר הסלמנולה וריקול הענק של מוצריה.
בהצצה מתוך הריאיון שישודר הערב בחדשות סוף השבוע בערוץ 12, קרן מרציאנו מקשה על שטראוס האם בחברה יעשו זאת כמו חברות רבות במשק הישראלי, ויעלו את מחירי המוצרים הבסיסיים. שטראוס ענתה בעמימות: "אני חושבת שמה שאנחנו רואים היום בעולם, באמת אינפלציה שהיא משפיעה על כל דבר שאותו אנחנו עושים ומה שאנחנו חווים עכשיו, משהו שכל דור המנהלים שאני בתוכו לא חווינו".
 מתוך "חדשות סוף השבוע" (קרדיט קשת 12)
 
מרציאנו הקשתה שוב על מנת לקבל תשובה ברורה, ועל כך שטראוס לא הכחישה אלא אמרה שאמנם היא לא מתכוונת להתייחס לשום דבר שקשור למחירים בקבוצת שטראוס: "חלק מהרבה שינויים שאנחנו עושים בקבוצת שטראוס ונמשיך ונעשה זה כדי להבטיח שהחברה שלנו תמשיך להיות חזקה ומעסיקה ורווחית גם בשנים הקרובות", אמרה.
נזכיר כי רק לאחרונה החליטו בשטראוס לצאת לדרך חדשה עם הגעתו של שי באב"ד כמנכ"ל החדש, ועל אף הביקורות על שכרו הגבוה שיעמוד על 150 אלף שקל לחודש לפני כל התוספות ושל 6.8 מיליון שקל בשנה בסך הכל.
משטראוס נמסר: "יש בשטראוס החלטה גורפת שלא להתייחס לנושא המחירים בתקשורת וברוח זו היה המענה לשאלות בנושא שחזרו מספר פעמים בראיון. עפרה הבהירה במהלך הראיון שהיא לא תדבר ואינה יכולה להתייחס לנושא המחירים של שטראוס בישראל. נושא האינפלציה אליו יש התיחסות בראיון הינו מצב עובדתי נתון שידוע לכל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני אחרים,עד שלא אקבל פיצוי על מה שנזרק (ל"ת)
    יוסף 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור