כסף וצרכנות
הראל תפצה 16 אלף לקוחות ב-4.8 מיליון שקל: זו הסיבה
חברת הראל הגיעה לפשרה בבית המשפט, במסגרתה תפצה 16 אלף לקוחות ב-4.8 מיליון שקל, בעקבות מתקפת הסייבר על שירביט, בה נחשפו פרטים של לקוחות
בדצמבר 2020, חברת שירביט הסתבכה בגדול אחרי שבעקבות פריצה של האקרים ומתקפת סייבר שחטפה החברה, דלפו פרטים של לקוחות מתוך החברה, הופצו ברשתות החברתיות צילומים של תעודות זהות ופרטים אישיים של ישראלים, ועוד. אתמול (ראשון) נודע כי הראל, שרכשה את שירביט ב-2021 (אחרי תחילת הפרשה), הגיעה לפשרה עם הלקוחות בבית המשפט ותשלם 4.8 מיליון שקל ליותר מ-16 אלף לקוחות ולקרן לתובענות ייצוגיות.
כזכור, הדבר עורר דאגה רבה בקרב לקוחות רבים, מה שהוביל את שירביט להוציא הודעה מטעמם בה הובאה תגובת מנכ"ל החברה צביקה ליבושור: "שירביט השקיעה מיליוני שקלים באבטחת מאגרי מידע ובהגנה בפני מתקפות סייבר ועומדת בכל דרישות הרגולציה המחמירות בנושא זה".
"החברה משקיעה גם כעת את כל המשאבים והמאמצים הדרושים לפתרון יעיל, בטוח ומהיר של מתקפת הסייבר, שמטרתה האמיתית לנסות ולפגוע במשק הישראלי. שירביט תמשיך לפעול בשיתוף פעולה ובשקיפות מלאים מול רשויות המדינה, ותנקוט בכל האמצעים הנחוצים לאבטחת לקוחותיה, ולהמשך מתן שירות איכותי ומיטבי".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



