כסף וצרכנות

ויקטורי במהלך חסר תקדים: זה מה שתראו בקבלה שלכם

היוזמה החדשה של "ויקטורי" לקידום עסקים המנוהלים על ידי משרתי מילואים: לכל חשבונית קנייה, בעשרות מסניפי הרשת ברחבי הארץ, תצורף הטבה מיוחדת לקידום בית עסק מקומי המנוהל על ידי מילואימניק שנמצא בחזית בשבועות האחרונים
מערכת ice | 
אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי (צילום Magma Images, פייסבוק/ אייל רביד)
רשת "ויקטורי" יצאה עם "ניצחון מקומי" - מיזם חדש לתמיכה בעסקים מקומיים המנוהלים על ידי משרתי ומשרתות מילואים ברחבי הארץ. במסגרת היוזמה המיוחדת כל אחד מסניפי "ויקטורי" בערים המשתתפות יקדם עסק מקומי אשר מנוהל על ידי משרתי ומשרתות מילואים ונפגע מהעדרם בעקבות מלחמת "חרבות ברזל".
כל לקוח של אותם הסניפים יקבל בצמוד לחשבונית ספח נוסף – ובו סיפורו של העסק המקומי לצד הטבה שתעודד את הלקוחות להשתמש בשירותיו. אייל רביד, מנכ"ל "ויקטורי": כרשת ישראלית ופטריוטית, זו זכות עבורנו לסייע ככל יכולתנו לכל אותם משרתי מילואים שמגויסים כבר שבועות ארוכים בחזית הצפונית והדרומית, אנחנו גאים בהם, גאים במדינה שלנו.
 
ביוזמה החדשה לוקחים חלק עשרות סניפים במספר ערים בישראל בהן ירושלים, אשקלון, באר-שבע, תל-אביב אשדוד ועוד. בתי העסק מגוונים וכוללים בתוכם מסעדות, בתי קפה, סושיות, ברים, סטודיו לאימוני כושר ועוד.
כך לדוגמא עשרת סניפי ויקטורי בתל אביב יקדמו את ה"אזולי בר", בר תל אביבי בבעלות שלושת האחים אזולאי אשר מגוייסים בגזרה הצפונית והדרומית מיומה הראשון של הלחימה. שני הסניפים באשדוד יקדמו את "סוויטס", קונדטוריית בוטיק שהבעלים שלה גויס למילואים ועסק אחר שבבעלותו בעיר נאלץ להסגר עקב המצב. סניף יבנה יקדם את "סושימוטו", סושיה יבנאית שבעלי המקום ניר מפונה מביתו שבניר עם ומגוייס בצו 8 מיומה הראשון של הלחימה.
גל מרגלית, סמנכ"ל השיווק של רשת "ויקטורי": "פרסמנו קול קורא בעשרות קבוצות פייסבוק מקומיות החברים נרתמו תייגו, סיפרו והמליצו, כך נחשפנו למאות סיפורים מרגשים של בעלי עסקים שהותירו בעורף בני משפחה וחברים – שהתגייסו בעצמם להמשיך ולתפעל את בתי העסק. ריכזנו והתאמנו לפי אזור גאוגרפי לכל סניף בית עסק אותו "יאמץ". נאלצנו לאתר את בעלי העסקים ולעיתים להמתין שיצאו מעזה כדי לבנות יחד איתם הטבה קטנה שתניע את הלקוחות לפעולה. אני בטוח שהיוזמה תעודד את לקוחותינו לגלות עסקים מקומיים חדשים ולתמוך בהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה