קריפטו

רוסיה חסומה בשוק הקריפטו האמריקאי? כך זה יתבצע

שי דתיקה מנכ"ל INX מסביר: "אזרחים רוסים לא יוכלו לפתוח חשבון בפלטפורמות האמריקאיות, אמריקאים לא יוכלו לפתוח חשבונות בפלטפורמות שאינן אמריקאיות, הרוסים/איראנים ושונאי ארה"ב יאיצו שימוש ביואן הסיני כאלטרנטיבה"
מערכת ice | 
ביטקוין, דולר (צילום unsplash)
כיצד הסנקציות הכלכליות נגד רוסיה ישפיעו על שוק הקריפטו? שי דתיקה, מנכ"ל ומייסד חברת המסחר בנכסים דיגיטליים INX מסביר על מה שנראה שיעשו מצד ארה"ב בתחום הקריפטו על רוסיה וכמו כן לגבי הסנקציות הכלכליות על ידי האיחוד האירופי וארה"ב על ניתוקה של רוסיה מרשת התקשורת הבנקאית הבינלאומית סוויפט.
דתיקה מסביר: "הסנקציות על רוסיה מצד האמריקאים יעשו בתחום הקריפטו באופן הבא:  מכיוון שלא ניתן למנוע העברות קריפטו במטבעות מבוזרים שאין להם ״מנהל רישומים״, האמריקאים יכולים להחיל את החובה על חברות הקריפטו הכפופות לרגולציה אמריקאים  ועל האזרחים אמריקאים בצעדים אלו: אזרחים רוסים לא יוכלו לפתוח חשבון בפלטפורמות האמריקאיות".
 
"בנוסף - אמריקאים לא יוכלו לפתוח חשבונות בפלטפורמות שאינן אמריקאיות. כמו כן תהיינה הצהרת חובה בפלטפורמות האמריקאיות על כך שהכסף לא הגיע מרוסיה או מקורות רוסים. בנוסף כל אזרח אמריקאי שיסחור בפלטפורמה אמריקאית יצטרך להצהיר, שלא קיבל כסף מרוסיה/או מקור רוסי".
עוד מוסיף דתיקה לגבי הסנקציות הכלכליות על ידי האיחוד האירופי וארה"ב על ניתוקה של רוסיה מרשת התקשורת הבנקאית הבינלאומית סוויפט: "אומנם כולם מסתכלים על זה כסנקציות על רוסיה בהוצאתם מחוץ למערכת התשלומים העולמית. קרי – לא יכולים לקבל כסף, לשלם, להעביר, לרכוש אפילו קופסאות סיגריות,  אך עם זאת – יש זווית נוספות אשר מגלמת בתוכה סכנה למערכה הסוויפט וההגמוניה דחה כשליטה עולמית".
"הרוסים/איראנים ושונאי ארה"ב יאיצו שימוש ביואן הסיני כאלטרנטיבה. בסופו של דבר סין משתוקקת לקבל לזרועתיה מדינות נוספות. במקרה זה הרוסים ימירו את הדולר ל- USDC למשל ומשם ליואן דיגיטלי. וזה יהיה המטבע שלהם. ניתן לראות שהסינים מקדימים את כולם ב 3-5 שנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה