קריפטו

הקריפטו היומי: האם הירידות סוף סוף נבלמו?

ביטקוין ואת'ריום רשמו היום עליות מכובדות, כאשר קרדאנו וסולאנה זינקו בכמעט 10%. מי עלה הכי פחות ואיזה מטבע מסרב להתאושש מהקריסה של השבוע שעבר?
מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash, vecteezy)
שוק הקריפטו מתחיל את השבוע הזה במה שנראה כבלימה של הירידות, אם כי מוקדם לקבוע האם מדובר בשינוי מגמה או שמא ב"מנוחה" קצרה לפני המשך הנפילות שראינו בשבוע וחצי האחרונים.
ביטקוין, המטבע הגדול בשוק, רשם היום עלייה בשיעור של 4.4% למחיר של 30,421 דולר למטבע ושווי שוק של קרוב ל-580 מיליארד דולר, מה שהוריד את שיעור הצניחה השבועית שלו ל-14.4%.
את'ריום עלה בשיעור גבוה מעט יותר ביממה האחרונה – 4.6% - אך בטווח השבועי הוא עדיין נמצא בירידה גדולה יותר, בשיעור של 20.7%, כאשר מחירו כעת 2,089 דולר למטבע ושווי השוק הכולל שלו עומד על 252.4 מיליארד דולר.
ביננס קוין רשם זינוק של ממש, בשיעור של 8%, למחיר של 304 דולר למטבע ושווי שוק של 51 מיליארד דולר. הירידה השבועית שלו התכווצה ל-16.7%.
ריפל רשם עלייה יומית בשיעור של 5%, אך עדיין נמצא בירידה שבועית של 25.5% - אחת הגבוהות בטבלה, עם מחיר עדכני של 43 סנט בלבד ושווי שוק כולל של 21 מיליארד דולר.
קרדאנו זינק בשיעור היומי החד ביותר בטבלה – 9.9% - אך עדיין נמצא בנתונים נמוכים ב-26% לעומת יום ראשון שעבר, כאשר מחירו עומד על 56 אגורות למטבע ושווי השוק על 19 מיליארד דולר.
 
סולאנה גם הוא נמצא במצב דומה – עלייה יומית של כמעט 10%, מול הקריסה השבועית הגבוהה ביותר בעשירייה המובילה, 32.1%, כאשר מחירו כעת כ-53.6 דולר למטבע ושווי השוק שלו 18 מיליארד דולר.
דוג'קוין רשם את העלייה המתונה ביותר היום, בשיעור של 3.5%, שהשאירה אותו בירידה של כ-29% לעומת יום ראשון הקודם, עם מחיר שפל של 9 סנט בלבד למטבע ושווי שוק של 12 מיליארד דולר.
ואילו טרה, המטבע שנסק בשנה שעברה לעשירייה הראשונה (ובסוף השנה אף התברג לחמישייה הפותחת) וקרס בשבוע שעבר, מסרב להתאושש ויורד שוב בכמעט רבע, ל-3 מאיות הסנט בלבד ושווי שוק של פחות מ-2 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה