קריפטו

הקריפטו היומי: כולם מתאוששים חוץ ממטבע אחד

רוב מטבעות הקריפטו רשמו היום עליות מתונות, אך טרה ממשיך לרדת גם היום, גם אם מדובר בירידה זניחה לעומת עשרות אחוזי הצניחה שלו בכל יום בשבוע שעבר. ומי רשם את העלייה הגדולה ביותר?
מערכת ice | 
מדדי קריפטו (צילום vecteezy)
המטבעות הדיגיטליים הגדולים התאוששו היום קלות מהנפילות של הימים האחרונים, אם כי גם הפעם מדובר בעליות מתונות בלבד, שמוחקות רק שבריר קטן מההפסדים של השבוע וחצי האחרונים ואינן מהוות אינדיקציה למגמה כלשהיא.
ביטקוין, המטבע הגדול בשוק, עלה בשיעור של 1.2% ביום, ובטווח השבועי נמצא כעת בעלייה של חצי אחוז, עם מחיר של 30,414 דולר למטבע ושווי שוק של 579 מיליארד דולר.
את'ריום עלה בשיעור יומי של 2.2%, אך עדיין סובל משווי נמוך ביותר מ-7% לעומת אותה שעה ביום שלישי שעבר, כאשר מחירו עומד על מעט פחות מ-2,100 דולר למטבע ושווי השוק הכולל עומד על כ-252 מיליארד דולר.
ביננס קוין רשם עלייה בשיעור של 2.7% ביום ו-1.9% בשבוע למחיר של 307 דולר למטבע ושווי שוק של כמעט 52 מיליארד דולר.
ריפל עלה בשיעור יומי של 2.6%, כאשר מחירו עלה בסנט אחד ל-43 סנט למטבע ושווי השוק עלה לכמעט 21 מיליארד דולר. עם זאת, עדיין מדובר בערכים נמוכים בכמעט 13% לעומת השבוע שעבר.
קרדאנו רשם עלייה יומית בשיעור של 2.8%, שהקטינה את ההפסד השבועי שלו ל-5.3%, עם מחיר של 58 סנט למטבע ושווי שוק של כמעט 20 מיליארד דולר.
 
העלייה הגדולה ביותר בעשירייה המובילה שייכת לסולאנה, שרשם שינוי חיובי בשיעור של כמעט 3% למחיר של 55.72 דולר למטבע ושווי שוק של כמעט 19 מיליארד דולר, אך בטווח השבועי נמצא כמעט 12.5% מתחת לערכו לפני שבוע.
דוג'קוין הסתפק בעלייה יומית של 1.8%, וסובל מהירידה השבועית הגדולה ביותר – 14.5% - כאשר מחירו עדיין עומד על מעט מתחת ל-9 סנט למטבע ושווי השוק שלו הוא כ-12 ורבע מיליארד דולר.
טרה, שהפך בשנה שעברה לאחד המטבעות הבולטים בעולם אך בשבוע שעבר צנח במהירות מבהילה, עדיין נמצא בשווי שנחשב כהפסד של 100%, אך נראה כי לעת עתה הוא לפחות הפסיק לצנוח, וביממה האחרונה שמר על יציבות יחסית עם שינוי שלילי בשיעור של 1.6% בלבד, כאשר מחיר מטבע טרה עדיין קרוב לשתי מאיות הסנט ושווי השוק שלו עדיין, 1.2 מיליארד דולר, עדיין מציב אותו במקום ה-60 בין מטבעות הקריפטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה