קריפטו

אילון מאסק בדרך להציל את דוג'קוין: המהלך המסקרן נחשף

אילון מאסק, שידוע בתור 'גורו' של סוחרים במטבעות הווירטואלים, בדרך להציל את הדוג'קוין, שחווה ירידה אדירה. וגם: איך טסלה ו-'SpaceX' קשורות?
מערכת ice |  1
אילון מאסק דוגקוין (צילום ויקיפדיה עריכה אייס)
אילון מאסק ידוע בכך שהוא מציע הון למפתחי פרוטוקולי בלוקצ'יין של דוג'קוין ופיתוח תוכנה. הדוג'קוין הפופולרי של 'meme crypto' איבד אתמול (שלישי) את שווי  השוק שלו וירד מתחת לדירוג העשירי ב-'CoinMarketCap'. 
כידוע, דוג'קוין הוא אחד ממטבעות הקריפטו המקובלים ביותר על ידי סוחרים וחברות שמשלמות בקריפטו. אפשר לשלם עם הדוג'קוין עבור שרותים מקוונים, משחקי מחשב, נסיעות, קניית בגדים, קניית מכוניות ואפילו בתים. אילון מאסק גם הודיע ​​כי חברת 'בורינג' שלו תקבל תשלום עבור נסיעות במערכת התחבורה שלה בלאס וגאס.
 
אפשר אפילו להשתמש בדוג'קוין בתחנות טעינה נבחרות של הטסלה, מה שעוד יותר דוחף את האיש העשיר בעולם להשקיע במטבעות הדוג'קוין. לאחר שהביטקוין ירד בחצי ב-2020, שוק המטבעות הקריפטוגרפיים החל להתרומם, ודוג'קוין החל לצבור תאוצה כלפי מעלה. כשהוא התחיל לעלות, מאסק, שהוא אחת הדמויות המשפיעות בעולם הקריפטו, החל לצייץ על המטבע והעלה את הערך שלו בשוק.
 
מאסק הגיע כדי להציל את הדוג'קוין והפך אותו למטבע קריפטוגרפי פופולרי עם הפונקציות החכמות שלו. משקיעי דוג'קוין החלו להסתמך על מאסק כדי לאפשר לו להיסחר באתר המיקרובלוגינג, טוויטר. אילון מאסק רמז גם ש-'SpaceX' שבבעלותו יכולה להתחיל לקבל דוג'קוין לתשלום דרך ארנקי קריפטו. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סתם עבד על כולם כרגיל
    אבי 08/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את כל כספו עשה בציוצים תמשכו להשקיע במטבע שרק יורד
    סגור