קריפטו

הקריפטו היומי: בתוך הקיפאון, ביננס קוין ממשיך להפגין כוח

המטבע של בורסת המסחר הגדולה בעולם נותר היום ללא שינוי לעומת אתמול, אך במבט שבועי הוא המטבע המרכזי שרשם את העלייה החדה ביותר, בשיעור של 9%. ומה קורה לדוג'קוין לאחר הדיווח על "חילוץ" אפשרי של מאסק?
מערכת ice | 
מטבעות קריפטו
שוק הקריפטו נותר היום כמעט ללא שינוי מאתמול, אם כי נרשמו תנודות בכמה מהמטבעות הגדולים. השוק כולו עומד כרגע על שווי של 1.15 טריליון דולר – עלייה של 0.8% לעומת אתמול, אך צניחה של 40.9% בהשוואה ללפני שנה בדיוק, כך לפי אתר CoinGecko, המנטר יותר מ-13,000 מטבעות קריפטו.
ביטקוין, המטבע המוביל בשוק, רשם ירידה בשיעור של שני שליש האחוז ביממה האחרונה ו-1.2% בשבוע האחרון, למחיר של 23,124 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 442 מיליארד דולר.
את'ר, המטבע השני בגודלו, נותר כמעט ללא שינוי, עם עלייה יומית של פחות מעשירית אחוז ועלייה שבועית של כשני אחוזים ושליש למחיר של 1,707 דולר למטבע ושווי שוק של 207.5 מיליארד דולר.
ביננס קוין, המטבע של הבורסה הפופולארית ביותר למסחר במטבעות קריפטו, נותר ללא שינוי מאתמול, עם מחיר של 317 דולר למטבע ושווי שוק של 51.2 מיליארד דולר. עם זאת, לעומת השבוע שעבר מדובר בזינוק של 9%.
ריפל רשם ירידה בשיעור של אחוז ועשירית ביממה וכמעט שניים וחצי אחוזים בשבוע, למחיר של 36 סנט למטבע ושווי שוק כולל של 17.6 מיליארד דולר.
 
קרדאנו ירד גם הוא, אך בשיעור נמוך יותר של 0.9%, למחיר של 51 סנט למטבע ושווי שוק של 17.3 מיליארד דולר.
ומשקיעי דוג'קוין ככל הנראה לא התרשמו מהדיווחים אודות הניסיון של אילון מאסק לתמרץ את השימוש במטבע, שכן הוא ירד היום בכמעט 2%, מה שהחזיר את מחירו לטווח ה-6 סנט למטבע והוריד את שווי השוק מעט מתחת ל-9.1 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה