קריפטו

בורסת הקריפטו FTX מחזירה כספים: מי יכול לנשום לרווחה?

הסניף היפני של FTX נפתח היום מחדש, יותר משלושה חודשים לאחר פשיטת הרגל של הקבוצה הבינלאומית, ומאפשר ללקוחות למשוך את מלוא השקעותיהם ללחשבון חיצוני
יאיר מור | 
קריפטו (צילום vecteezy)
משתמשי הגרסה היפנית של בורסת הקריפטו FTX יכולים, החל מהיום, למשוך את כספם מהבורסה - אך רק לתוך ארנקים של חברה אחרת מהקבוצה, כך הודיעה FTX יפן אתמול (שני). המשקיעים היפנים הם הקרבנות הראשונים של קריסת FTX שהכספים שלהם יוחזרו להם.
לפי הודעת הבורסה המקומית, משתמשים יוכלו למשוך את כל סוגי הנכסים ששמרו בבורסה - גם מטבעות מדינתיים וגם מטבעות קריפטו - לארנקים של חברת Liquid Japan, שנמצאת בבעלותה. אם אין להם חשבון כזה, הם יצטרכו לפתוח כזה.
 
המהלך הנוכחי הוא מימוש הבטחה של הבורסה היפנית מהחודש שעבר, אז הצהירה כי מבחינתה אין מניעה לחזור לפעילות במהלך החודש הנוכחי. באתרים העוסקים בנושא מציינים כי ביפן מחויבות חברות קריפטו להירשם בסוכנות השירותים הפיננסיים ולעמוד בדרישות שמבטיחות פעילות תקינה, כך שכאשר קרסה קבוצת FTX, הנכסים של חברת הבת היפנית לא "נעלמו", אלא רק הוקפאו מגישה חיצונית. כעת הם "משוחררים" מחדש, במלואם.
מארק בוטניק, דוברו של מייסד קבוצת FTX סם בנקמן-פריד, מסר לסוכנות הידיעות בלומברג כי בנקמן-פריד "שמח לראות שהבורסה היפנית ממשיכה הלאה, וממשיך לטעון כי (גם) הישות האמריקאית יכולה וצריכה לעשות זאת בהקדם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה