קריפטו

מהפכת קריפטו בישראל: המשקיעים הישראלים מקבלים הקלה משמעותית

טכנולוגיה של מטריקס תאפשר לגופים פיננסים לספק שירותי חישובי מס ותשואה. בעקבות מתן ההיתר הרגולטורי המאפשר לגופים פיננסים ישראלים להציע שירותי מסחר במטבעות קריפטוגרפיים, מטריקס מציעה פלטפורמה, אשר תאפשר לתושבי ישראל לדווח לרשויות המס בארץ על רווחי/הפסדי ההון מפעילות המסחר כנדרש על פי החוק
מערכת ice | 
האת'ריום עולה (צילום shutterstock)
בעקבות הרגולציה על הקריפטו לקוחות ישראלים צפויים לפתוח חשבון בישראל באמצעות גופים פיננסים ופינטק, לסחור במטבעות קריפטו ולקבל את מעטפת הרגולציה של ישראל. עד כה נאלצו תושבי ישראל לסחור בקריפטו באמצעות גופים בחו"ל ועקב כך נאלצו לשלם סכומים גבוהים עבור שירותי דיווח על ההכנסות לרשויות המס בארץ או להסתכן באי דיווח וחשיפה לתביעת מרשויות המס בישראל.
פלטפורמת המיסוי המתקדמת של מטריקס, המותקנת במרבית הגופים הבנקאיים וחברות הפינטק בישראל, תאפשר לחברות פיננסים ופינטק להציע ללקוחותיהם תמיכה בכל היבטי המיסוי של מטבעות קריפטוגרפיים בישראל. מערכת המיסוי הותאמה לדרישות הרגולציה ותספק לסוחרים באופן אוטומטי וממוכן דיווח מס לרשויות בארץ, דו"ח 867 ייחודי עבור פעילותם השנתית בקריפטו. בנוסף המערכת תאפשר לקזז הפסדים ורווחים  מסל ההשקעות הכולל מטבעות קריפטוגרפים ובכך תאפשר ללקוחות לנצל החזרי מס.
לדברי נחום פרנקל מנהל מחלקת ניירות ערך בחטיבת הפינטק והדיגיטל של מטריקס, "ישראל צועדת אחרי המגמה העולמית של לגליזציה של הקריפטו וצירופו ככלי השקעה ומסחר לכל דבר. כחלק מתהליכים אלו מטריקס הרחיבה את פתרונותיה  לגופים פיננסים בישראל ותומכת כעת על פי תקנות רשויות המס בחישובי מס, דיווחי מס וחישובי תשואה וחשיפה על פי הוראות בנק ישראל והרשות לני"ע. כל המוצרים הללו  תומכים במטבעות הדיגיטליים ומתייחסים אליהם באופן אינטגרטיבי כחלק מכלל מכשירי ההשקעה של הלקוחות ובהתאם לתקנות".
 
בימים אלו מטריקס משתפת פעולה עם גופים בשוק המתמחים במסחר וסליקה של מטבעות הקריפטו לטובת הצעת סל פתרונות לרבות מסחר במטבעות קריפטוגרפיים תחת קורת גג אחת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה