תרבות ופנאי

חיזוק לעדן גולן באירוויזיון: קרן פלס מצטרפת למשלחת הישראלית

הזמרת שנמנית בין יוצרי השיר שידע כמה גרסאות עד לאישורו הסופי באיגוד השידור האירופי, תלווה את נציגת ישראל עדן גולן יחד עם המשלחת הישראלית. סתיו בגר ואבי אוחיון החליטו שלא להצטרף לנסיעה למאלמו | בלעדי
שירה יום טוב |  4
קרן פלס (צילום אינסטגרם/ קרן פלס)
קרן פלס, מיוצרי השיר הישראלי לאירוויזיון "הוריקן", תצטרף למשלחת הישראלית לאירוויזיון שיתקיים השנה במאלמו, שוודיה. השנה המשלחת תצא במתכונת מצומצמת, אך התאגיד אישר את הצטרפותה של יוצרת השיר למשלחת החגיגית.
מדובר בצעד שאינו חריג, למשל דורון מדלי נכח באירוויזיון בליסבון, בו ניצחה נטע ברזילי עם "Toy" שכתב, וכלל יוצרי השירים יכולים להצטרף למשלחות בכפוף להסכמה של התאגיד, ובמקרה של השנה, פלס, כאמור בחרה להצטרף בזמן שסתיו בגר ואבי אוחיון, שיצרו יחד עם קרן פלס בחרו שלא לנסוע. נזכיר כי היוצרת אף נמנית עם שופטי "הכוכב הבא לאירוויזיון" בקשת 12, תחרות הקדם בה זכתה גולן, ושהכריעה את בחירתה כנציגה לאירוויזיון.
האירוויזיון יתפרס ל שלושה ימים מרכזיים, כאשר חצי הגמר מפוצל כבכל שנה לשני תאריכים והשנה יהיה בשביעי ובתשיעי במאי. השתתפותה של ישראל בחצי הגמר השני, והגמר הגדול שייערך ב-11 למאי ישודר בשידור חי בכאן 11.
 
סדר השירים בחצי גמר האירוויזיון קובע ש'הוריקן' של עדן גולן יהיה שיר מספר 14 בחצי הגמר השני, כאשר מלטה תהיה השיר הראשון, שיפתח את התחרות, אלבניה אחריה, יוון שלישית, שוויץ רביעית, צ'כיה זכתה להיות מספר 5 ואחריה צרפת. אוסטריה, דנמרק וארמניה תופסות את שירים 6-8 ולטביה תשיעית.
ספרד אחריה, סן מרינו בהמשך ואז מגיעות גאורגיה, בלגיה ואסטוניה שמקדימות את עדן גולן ה-14 כאמור. נורבגיה זכתה להיות שיר מספר 15 ובריטניה תנעל את התחרות של חצי הגמר עם שיר מספר 16.  
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עדן גולן
    יהודיה ישראלית גאה 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השיר זוכה במקום הראשון!
    סגור
  • 3.
    קרן
    חעב,, 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את לא צריכה להצטרף מספיק עם הצביעות הזמרת חזקה ויודעת מה לעשות לעביר אליה
    סגור
  • 2.
    שיר 16 הולנד, לא בריטניה... (ל"ת)
    צופה 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מקום ראשון בע"ה
    גדי 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה לעדן ולקרן שתזכו מקום ראשון
    סגור