תרבות ופנאי

עומר אדם שוב עורר סערה: "קליפ מחפיץ נשים. מהמקפצה"

לאחר שכל אחד מהם בנפרד הוציא שיר שעורר סערה (קוביות, קקדילה), סטטיק, בן אל ועומר אדם מעוררים יחד סערה בקליפ לשיר החדש שלהם "אהבתי לך", שמציג החפצת נשים סמוך ליום האישה
מערכת ice |  8
סטטיק ובן אל תבורי, עומר אדם (צילום אינסטגרם/ סטטיק ובן אל תבורי)
עומר אדם, סטטיק ובן אל הוציאו היום (ראשון) אלבום EP חדש הכולל 3 סינגלים, מלווים בשלושה קליפים שצולמו בלוס אנג'לס. זהו שיתוף הפעולה הראשון בין הצמד סטטיק ובן אל לבין עומר אדם. שלושת השירים נקראים: "לכאורה", אל תדליק אותי סתם" ו-"אהבתי לך", בעיבוד והפקה מוזיקלית של ירדן (ג'ורדי) פלג.
השיר האחרון, "אהבתי לך" עורר סערה כבר שעה קלה לאחר שיצא, מאחר ובקליפ מוצגות נשים בצורות מחפיצות: סצנה אחת של 3 נשים יחד עם בן אל בבריכה (תמונה שפורסמה על ידו לפני כחודש), סצנה נוספת של עומר אדם מתאמן בחדר כושר לצד 2 נשים שאחת מהן עושה לו מסאז', ועוד סצנה של סטטיק שר בחניה כשמאחוריו נראות 2 נשים רוקדות ונוגעות אחת בשניה.

בן אל בצילומים לקליפ החדש 
בשיר אחר, "לכאורה", אמנם אין נשים בקליפ אך יש בו שורה שאומרת "שמעו שבאתי, נראה פה מצויין, מלא בנות כמו אצל דן בילזריאן". כתב התרבות של ynet, רן בוקר, כתב הבוקר על השיר 'אהבתי לך': "קליפ שמחפיץ נשים ולא מתאים בעיניי. ובטח שלא לתזמן את היציאה שלו סמך ליום האישה. אשכרה מהמקפצה."
כזכור, גם לסטטיק ובן אל וגם לעומר אדם זו לא הפעם הראשונה שהם מעוררים סערה בשירים שלהם. לפני כחודשיים הוציא אדם את הלהיט שלו "קקדילה" וחטף ביקורת בין היתר משרת התחבורה מרב מיכאלי שכתבה: "הלוואי ויכולתי להיות קלילה ומגניבה כמו עומר אדם, להגיד מה הבעיה, זה מרים ומקפיץ, הלוואי שגם אני הייתי יכולה להתעלם ולהתכחש לתוצאות של המילים הגזעניות, המחפיצות והמשפילות בשיר שלו. אבל לצערי אני כובד. כי אני פשוט מתמודדת כבר שנים עם התוצאות. ואם עומר אדם היה רואה את הבנות שהחיים שלהן נגמרו כי מישהו ששמע שיר כזה חשב שזה מגניב ומה היא עושה עניין ומה היא כובד, הוא היה מעלים את השיר הזה מהעולם. אבל הוא לא פוגש אותן. כי הוא בוחר לא לפגוש ולא לראות ולא להתמודד עם המציאות ההרסניות של שירים כאלה ושל התרבות שהם מייצגים ומייצרים."
 
גם סטטיק ובן-אל עוררו סערה באוגוסט 2020 כשהוציאו עם אנה זק את השיר "קוביות" עם אנה זק, וחטפו ביקורת על השורה שאומרת "הבנות חמות כמו עוגיות." בעקבות האונס הקבוצתי באילת, מספר אושיות ברדיו ובטלוויזיה החליטו לפרסם פוסטים פומביים נגד המסר המועבר בשיר, בהם הזמרת-יוצרת נרקיס כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "תפסיקו להחפיץ אותנו! 'בנות חמות כמו עוגיות'? אתם רציניים? זה המסר הלוהט שלכם? אפשר לכתוב על אהבה ותשוקה מבלי להוזיל אותנו. תפסיקו להעלות תכנים על גבול הפורנו שמעבירים מסר דפוק לנערות, שהן לא מספיקות איך שהן כדי להיות חלק מפנטזיה לא אמיתית, שבסופה 30 גברים אונסים נערה אחת".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    איזה טמטום
    אליס 07/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה להחפיץ נשים? גם הקליפ של bella היה פרובוקטיבי. לא פעם ראשונה שזה קורה ואז נשים צריכות להפוך את זה לחלק מהעולם שלהן.
    סגור
  • 6.
    מזמן כבר הקליפים הפכו לסרטוני פורנו (ל"ת)
    גלי 03/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מדוייק (ל"ת)
    אליס 07/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    נפילה גדולה
    סטטיק 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לתפוס ממנו מחק ומהר
    סגור
  • 4.
    לתפוס מרחק
    אמת 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סטטיק ובן אל. קקדילה? אתם חלק מגזענות? אולי הרווחתם קצת הרבה מהכיס שלנו ושכחתם מי אתם? תתרחקו מגזענות תוך שנה תרדו לשלולית עומר רק מזיק לכם
    סגור
  • 3.
    ערס עם מיליונים בבנק הוא עדיין ערס
    פרקר 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אין ציפיות, אין אכזבות.
    סגור
  • 2.
    אין כמו להחפיץ (ל"ת)
    Bon 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תת רמה
    יובל 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא ברור על מה הכעס.. מדובר בשירים שהם תת רמה וזה מה שהזמרים האלה מסוגלים להוציא תחת ידם. אין להם דרך טובה יותר להתפרנס. לא צריך להשתגע מכל טמבל.
    סגור