תרבות ופנאי

אחרי הנרות הארוטיים: זו ההזיה החדשה של גווינת' פאלטרו

היא לא מפסיקה להפתיע. גוונית' פאלטרו, שמכרה כזכור נרות ארומטיים ארוטיים בניחוח איבר מינה, חושפת את המוצר ההזוי החדש שתשווק במחיר 'שווה לכל כיס' - 120 דולר לחבילה של 12 חיתולים חד פעמיים
מערכת ice | 
גווינית' פאלטרו (צילום יח"צ חול TOUS)

גווינת' פאלטרו ידועה כאחת שאוהבת פרובוקציות ולא מהססת להשתמש בטקטיקות שיווקיות משונות על מנת להשאיר את "goop", חברת הלייף סטייל האמריקאית שבבעלותה, כשיחה החמה ברשת.

זה מה שהוביל אתה להוציא למכירה באתר הרשמי של המותג אביזרי מין מזהב בשווי 24 אלף דולר וזה מה ששכנע אתה שמכירת נרות ריחניים בריח וגינה במחיר של 75 דולר. אבל הפעם גווינת' פאלטרו הגיעה עם מוצר חדש שהצליח לעורר לא מעט כעס. חבילת 12 חיתולים חד פעמיים, מעוטרים באבני חן ובצמר אלפקות, במחיר של לא פחות מ-120 דולר.

התגובות השליליות והטוקבקים הזועמים ברשת לא איחרו לבוא. רבים תהו על המחיר המופקע וחסר הפרופורציה והדגישו שאין בכוונתם לקנות את המוצר החדש והיקר. אך מסתבר שכל המהלך היה מתוכנן, כך לפחות גווינת' מיהרה להבהיר. בסרטון שפרסו בעמוד האינסטגרם הרשמי של החברה הבהירה פאלטרו שהמוצר הינו פיקטיבי וכי מעולם לא תוכנן לעמוד למכירה.
 


"אם המחיר עצבן אתכם זה טוב, כי כל המטרה הייתה לעצבן אתכם", פתחה הכוכבת והוסיפה: "חיתולים אינם מוצר יוקרתי ואינם צריכים לקבל מיסוי של מוצר יוקרתי". עוד הוסיפה כי חיתולים צריכים לקבל יחס של מוצר צריכה בסיסי ובמצב הנוכחי משפחות רבות לא יכולות להרשות לעצמן לרכוש מוצרי תינוקות בסיסים. לכן "goop" פותחים בקמפיין תרומות, שמטרתו היא תמיכה כלכלית באותן המשפחות. תרגיל מתוכנן מראש או לא, נראה שגווינת' פאלטרו תמשיך לעצבן את הקהל שלה ולמכור להם מוצרים תוך כדי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה