תרבות ופנאי

הפופקורן התייקר ואפילו לא ידעתם: בכמה זינקו המחירים בקולנוע?

בלי הודעה מוקדמת, מתברר כי מחיר הפופקורן זינק בכ-12 אחוז בסך הכל, כאשר פופקורן בינוני זינק מ-24 שקל ל-27 שקל בסך הכל. ומה הייתה ההבטחה של סינמה סיטי רק לפני שנה?
מערכת ice |  1
אולם קולנוע פרטי (צילום freepik)
לא רק עלייה של מחירי הסרטים ברשתות בתי הקולנוע השונים בארץ. גם על הפופקורן אתם משלמים יותר, אולי לא ידעתם, אבל זה כי יש לכך סיבה טובה: פשוט לא הודיעו לכם על כך מראש, אלא פשוט הזניקו את המחירים למעלה.
אחרי שרשתות הקולנוע בישראל העלו את המחירים לצפייה בסרטים, החטיף הפופולארי ביותר שנלווה לחוויה מזנק בכמעט 10 אחוז. לדוגמא: בסינמה סיטי, מחיר הפופקורן הבינוני זינק מ-24 שקל ל-27 שקל, דהיינו עלייה של 12 אחוז בסך הכל.
 
כזכור, סינמה סיטי הודיעה כי תמכור גביע קטן של פופקורן ב-10 שקלים בלבד במשך 4 שנים במסגרת הסדר פשרה בין רשת בתי הקולנוע לבין מלי פרידמן, שהגישה בקשה לתביעה ייצוגית נגד מספר רשתות בתי קולנוע בישראל.
המעניין הוא שבנוסף לכך, סינמה סיטי התחייבה בנוסף כי במשך שנה וחצי מאישור ההסכם, באחד הימים מידי שבוע, ולמשך פרק זמן מסוים באותו יום שכולל לפחות 3 שעות שבין 16:00-23:00, תקיים מבצע ובו תמכור במתחמים בהם היא פועלת את כלל גביעי הפופקורן ב-25% מהמחיר הרגיל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חרם על כל רשתות הקולנוע.. פשוט לא להיכנס לקולנוע
    דרומי לא פראייר 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם החוצפנים האלה לוקחים מחיר כרטיס על תינוק בן יומו פשוט בזיון .. תחנוק שלא תופס מקום משלם על כרטיס כאילו הןא מבוגר בזיון!!!!!!! חרם חרם חרם כל כל בתי הקולנוע
    סגור