השוק

עסקת ענק לסינמה סיטי: כלל ביטוח רוכשת 17% מהמניות

כלל ביטוח ופיננסים מדווחת על רכישת מניות בחברה, השליטה תישאר בידי מייסדי ינימה סיטי שמחזיקים כעת בהיקף מניות של יותר מ-50%, "בטוח שנמשיך לגדול ולצמוח יחד עם שותפנו ולהוביל את ענף הקולנוע בישראל לצד קידמה טכנולוגית וסרטים מצוינים"
מערכת ice |  2
אבי אדרי, מנכ״ל מתחמי הסינמה סיטי ויוסי דורי, משנה למנכ״ל מנהל חטיבת ההשקעות של כלל ביטוח ופיננסים (צילום רועי בר, סיון פרג)
כלל ביטוח ופיננסים מדווחת על רכישת בעלות ב-17% ממניות חברת סינמה סיטי, העסקה נחתמה אתמול ובכך מצטרפת כלל ביטוח ופיננסים ללאומי פרטנרס ולהכשרה חברה לביטוח. מייסדי סינימה סיטי, משפחות אדרי מבעלי יונייטד קינג, משפחת חדידה ומשפחת כהן ימשיכו להחזיק למעלה מ-50% ממניות החברה גם לאחר העסקה, ומכוח כך יישארו בעלי השליטה בחברה ויובילו את ניהולה.
את סינמה סיטי ליוו בעסקה עו״ד דורון סגל ועו״ד יובל דובב ממשרד גולדפרב זליגמן. את כלל ביטוח ופיננסים ליוו בעסקה עו״ד אלית אלקון, עו״ד אלון פלד ועו״ד דיויד צסטר ממשרד גרוניצקי. סינמה סיטי  היא רשת מתחמי קולנוע ובידור שנוסדה בשנת 2002 מפעילה כיום שמונה מתחמים ברחבי הארץ כאשר האחרונים שהוקמו הם בבאר שבע, חדרה ואשדוד - ארבעתם נפתחו עם סיום משבר הקורונה.
הרשת מפעילה 120 מסכים בהם מקרינה 40 סרטים שונים בממוצע בכל יום הקרנה. לסינמה סיטי נתח שוק של 35% משוק כרטיסי הקולנוע בישראל. מתחמי הסינמה סיטי כמו גם שאר מתחמי הקולנוע בישראל היו סגורים במשך למעלה מ-16 חודשים רצוף מתחילת משבר הקורונה במהלך חודש מרץ 2020 ולא זכו בתמיכה ממשלתית ומנגד סבלו מנזקים כספיים אדירים.
אבי אדרי, מנכ"ל סינמה סיטי: "אנו שמחים על כניסתה של כלל ביטוח ופיננסים לקבוצת סינמה סיטי שמהווה הבעת אמון בענף הקולנוע בישראל ובסינמה סיטי בפרט. בחודשים האחרונים אנו רואים את צמיחתו המחודשת של ענף הקולנוע בחזרת הצופים לבתי הקולנוע ופריחתו של הקולנוע הישראלי לאחר שנפגע בצורה משמעותית בשיא משבר הקורונה בארץ. אני בטוח שנמשיך לגדול ולצמוח יחד עם שותפנו ולהוביל את ענף הקולנוע בישראל לצד קידמה טכנולוגית וסרטים מצוינים".
 
יוסי דורי, משנה למנכ"ל, מנהל חטיבת ההשקעות של כלל ביטוח ופיננסים, ציין: "אנחנו מאמינים בתחום הפנאי והתרבות, על אף שחווה האטה בתקופת קורונה, אנו צופים כי ישוב להיות משמעותי". עוד הוסיף דורי, "אנו שמחים על ההזדמנות לחבור לשותפים הקיימים, ומאמינים מאוד בהנהלת החברה, ובדבקות ובנחישות שלה להצלחתה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חחח... איך החלטתם שזו עסקת ענק?
    ערן 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשמע יותר כמו הזרמה של כמה שקלים להצלת העסק
    סגור
  • 1.
    לפני קריסה המוסדיים מגוייסים
    Xday 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני התרסקות מגוייסים להצלת סינמה סיטי עוד פלופ בכלכלת פיקציית הישראליות ריסוק נעים
    סגור