תרבות ופנאי

ביונסה שווה יותר משחשבתם: הנתונים הבלתי נתפשים נחשפים

כל מה שצריך לדעת על השווי הנקי של הכוכבת, שעשתה כבר כמעט הכול בבידור ובעסקים - מימי להקת דסטיניז צ'יילד עד קריירת הסולו ששוב בועטת, מקו הריחות שלה ועד בתי המיליונים שהיא מחזיקה עם בעלה, ג'יי-זי. הממצאים: הזוג מסודר
מערכת ice | 
גיי זי ביונסה והשמפניה (צילום צילום מסך טוויטר)
ביונסה מוציאה אלבום חדש והעולם כמרקחה. הסינגל הראשון "Break My Soul" הוא כבר המנון קיץ עם אינספור השמעות והורדות. הזמרת חזרה חזק לתודעה בנוכחות תקשורתית גדולה, גם בזכות פרובוקציות ראויות כמו הכמעט-עירום על עטיפת האלבום החדש, לצד טענות שהופנו נגדה על גניבה מוזיקלית.
אחרי כל כך הרבה שנים בצמרת, ביונסה היא זמרת, שחקנית, אשת עסקים ואושיה, שבאמת עשתה כבר כמעט הכול. מעבר למוזיקה, "קווין ביי" הצליחה גם בקולנוע, בעסקים ובאופנה, ויש השואלים מהו באמת שוויה הנקי של הכוכבת האמריקאית? מגזין הסלבריטיז Harper's Bazaar ניסה לחשב את שווי השוק.
 
1. דסטיניז צ'יילד: אתם בטח זוכרים שביונסה התחילה את דרכה בלהקת הבנות המגה-פופולרית הזו. כבר באלבום הראשון ב-1998 הרביעייה זכתה להצלחה גדולה. בהמשך קטנו לשלישייה אך המשיכו להנפיק להיטים כמו "Survivor", "Independent Women" ו-"Jumpin' Jumpin'". קשה לדעת בדיוק כמה הרוויחה הזמרת בתקופתה עם דסטיניז צ'יילד, מה גם שהרווחים אז חולקו עם שותפותיה קלי רולנד ומישל וויליאמס. אבל הלהקה זכתה בשני פרסי גראמי והייתה מועמדת לתשעה, אז זה די בטוח להניח שהן הרוויחו יפה מאוד על עבודתן הטובה.
2. אמנית סולו: משנת 2003 ביונסה מוציאה אלבומים תחת שמה, ומאז מעולם לא הביטה לאחור. רק במכירות דיגיטליות של המוזיקה שלה היא הרוויחה 26 מיליון דולר, לפי איגוד תעשיית ההקלטות של אמריקה.
3. סיבובי הופעות: ביונסה עושה רווחים רציניים על הבמה. סיבוב ההופעות שלה On the Run II הכניס לקופה 250 מיליון דולר לפי בילבורד, וכמעט השווה את שיא הרווחים מסיבוב ההופעות העולמי שלה ב-2016 (256 מיליון דולר). בנוסף, הסיבוב המשותף עם הבעל ג'יי-זי הכניס כ-95 מיליון דולר.
4. משחק ומסך: ביונסה באמת שלחה ידה בשלל תחומים. מלבד המוזיקה, היא גם הייתה שחקנית. אמנם מזה זמן היא לא נראית על המרקע והמסך, אבל לאורך הקריירה היא שיחקה ודיבבה בהרבה סרטים מצליחים, כמו קאדילק, Dreamgirls, Records, Obsessed, מלך האריות, ואפילו אוסטין פאוורס. המידע המלא על שכרה בסרטים ובסטרימינג נשמר בחיסיון, אבל Vulture מדווחים שהיא גרפה 60 מיליון דולר עבור שלושה פרוייקטים עם נטפליקס (כולל סרטה Homecoming, שסיפק צלילה עמוקה לביצועים שלה מ-2018 בקואצ'לה).
 
5. פרסום וחסויות: ביונסה עבדה עם הרבה מותגים גדולים כמו ארמני וטומי הילפיגר, ולאחרונה דווח שעבדה עם פפסי וקיבלה 50 מיליון דולר תמורת תמיכה במוצריהם. בשנה שעברה, ביונסה וג'יי-זי שיתפו פעולה עם טיפאני עבור הקמפיין שלה "About Love". פרטי העסקה לא נחשפו, אבל היו בטוחים שהשת"פ השתלם לבני הזוג.
6. אשת עסקים: לביונסה כידוע יש גם יוזמות עסקיות מנצחות, מטיפוח ועד נדל"ן. קו מוצרי הניחוחות והבשמים שלה (עם המותגים ביונסה היט וביונסה פולס לדוגמה) הניב לפי דיווחים הכנסות של יותר מ-500 מיליון דולר לאורך העשור האחרון.
 
7. השקעות נדל"ן: הזמרת מחזיקה עם הבעל ג'יי-זי בכמה בתים בשווי מיליוני דולרים כ"א, בניו יורק, בניו אורלינס ובלוס אנג'לס. ב-2017 רכשו בני הזוג אחוזה באיסט המפטון במחיר 26 מיליון דולר. באותה שנה קנו גם בית חדש בבל אייר על שטח של 30,000 רגל מרובע (יותר מ-9,100 מ"ר), שתמורתו שילמו לפי הלוס אנג'לס טיימס 88 מיליון דולר. על בית זה דווח שיש בו כנראה לא שתיים, לא שלוש, אלא ארבע בריכות שחייה חיצוניות. אה, וגם מגרש כדורסל.
אז מהו כיום השווי הנקי הכולל של ביונסה? לפי ההערכות, לכל הפחות 500 מיליון דולר (לא כולל המכה שמכניס האלבום החדש). וביחד עם ג'יי-זי, לבני הזוג יש שווי שוק כולל שמגיע לכ-1.8 מיליארד דולר. כוח נשי אמיתי, כוח זוגי מנצח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה