דיגיטל וטק

מטא ו-LG מתקרבות: צוקרברג פועל להרחבת השת"פ

בפגישות עם בכירים ב-LG שערך מנכ"ל מטא במהלך ביקור נדיר בסיאול, שתי ענקיות הטכנולוגיה שכבר פועלות יחד בפיתוחים של מציאות מורחבת (XR) החליטו להדק את השותפות ולהוסיף לה גם פיתוחי AI. צוקרברג שוחח עמם גם על מודל עסקי לדור הבא של מוצרי ה-XR
רועי בהריר-פרל | 
צילום shutterstock, vecteezy
מנכ"ל ענקית הטכנולוגיה מטא מארק צוקרברג נפגש בסיאול עם בכירים בחברת האלקטרוניקה הדרום קוריאנית LG על מנת לדון עמם בהרחבת שיתוף הפעולה בין החברות - בעיקר בכל הנוגע למוצרי מציאות מורחבת (XR), אבל גם לגבי פיתוחים שונים של AI. 
צוקרברג נפגש גם עם נשיא LG יון סוק יאול ועם מנכ"לים של חברות טכנולוגיה קוריאניות מובילות נוספות. במהלך פגישתו עם מנכ"ל LG אלקטרוניקס ויליאם צ'ו ועם בכירים נוספים הוא דיבר על הצורך בבניית אסטרטגיה עסקית שנוגעת לדור הבא של מכשירי המציאות המורחבת. 
 
המנכ"ל צ'ו הביע במהלך הפגישה עניין במודל השפה הג'נריטיבי הגדול של מטא והעלה אפשרות לשיתוף פעולה ביצירת מכשיר מבוסס AI. זאת, לאחר שבעבר הצהיר לא פעם שהוא מחפש אחר הזדמנויות עסקיות מעניינות בתחום. 
מטא השיקה את משקפי ה-XR מהדגם האחרון של ביוני שעבר, קצת לפני שאפל העלתה את הרף עם משקפי ויז'ן פרו המשוכללים והמאוד יקרים שלה. במקביל, צוקרברג התאמץ מאוד לפתח את יכולות ואת כלי ה-AI של החברה במטרה להשיק פונקציות ומוצרי AI חדשים כמה שיותר מהר. 
זו הפעם הראשונה מזה עשור שבה צוקרברג מבקר בדרום קוריאה, כשבמהלך הסבב האסייתי הוא מתכוון לבקר גם ביפן ובהודו. בימים הקרובים הוא צפוי להיפגש עם נשיא המדינה יון ועם חברי דירקטוריון סמסונג, בראשם ג'יי וואי לי - כך, על פי מקור אנונימי המעורב בפרטים. 
מנכ"ל מטא צפוי לשוחח עמם על ענייני אספקה של שבבי AI, על הרחבת האקוסיסטם של מוצרי בינה מלאכותית ג'נרטיביים כחלק מהניסיון של החברה להחדיר טכנולוגיות של בינה מלאכותית לרשתות החברתיות ולמוצרים הפיזיים של עד סוף השנה הנוכחית. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה