דיגיטל וטק

מניית שיאומי זינקה לאחר הכרזת תאריך ההשקה למכונית החשמלית שלה

יצרנית הסמארטפונים הסינית הודיעה כי בתאריך ה-28 במרץ, החברה תשיק את הדגם SU7 של המכונית החשמלית שלה וגרמה למנייה שלה בהונג קונג לזנק

מערכת ice | 
הכניסה למטה שיאומי (צילום shutterstock)
חברת שיאומי הסינית קיימה הופעת בכורה לשוק האירופאי והציגה לראשונה את המכונית החשמלית שלה השיאומי SU7, במסגרת תערוכת המובייל העולמית שנערכת בברצלונה. המכוניות הראשונות של מהדגם המדובר אמורות להגיע ללקוחות במהלך הרבעון השני של השנה, כאשר החברה תתחיל לשווק לשוק הסיני ולאחר מכן תמשיך לאירופאי, על פי דיווחי החברה.
כעת, שיאומי הסינית הודיעה כי תשיק את המכונית החשמלית שלה ב-28 במרץ. זאת על זינוק במכירות המכוניות החשמליות בסין, טיפסו בחודש פברואר ב-18%, לעומת החודש הקודם לו ולאחר צמיחה שנתית של 21% ב-2023.
החשמלית של שיאומי נחשפה כבר בדצמבר האחרון, אז אמר המנכ"ל לי ג'ון כי החברה הציבה יעד להפוך לאחת מחמש יצרניות המכוניות המובילות בעולם, וכי דגם ה-SU7 כולל טכנולוגיה שמעניקה לו יכולות האצה טובות משל המתחרה טסלה ואף מהמכונית החשמלית של פורשה. 
 
לפי אנליסטים בשוק, העובדה שהמכונית תחלוק מערכת הפעלה עם מכשירי הטלפון של שיאומי תעזור למשוך את המשתמשים של החברה לרכוש  את המכונית. בשיאומי התחייבו להשקיע 10 מיליארד דולר במכוניות בעשור הקרוב. בסוכנות רויטרס דיווחו כי ייצור המכוניות יתבצע בידי חטיבה של יצרנית המכוניות הממשלתית BAIC במפעל בבייג'ינג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה