דיגיטל וטק

אנבידיה מציגה מהפכה בעולם הסייבר: השותפה הישראלית נחשפת

חברת הסייבר הישראלית סיגניה תשתף פעולה עם הענקית אנבידיה בפרויקט מיוחד שמטרתו לחולל מהפכה באבטחת הסייבר במגזרי האנרגיה והתעשייה עם פתרונות מבוססי בינה מלאכותית. מנכ"ל סיגניה: "על-ידי רתימת הטכנולוגיה של אנבידיה, סיגניה נכונה לסייע בהגדרה מחדש של אבטחת הסייבר במגזרים חיוניים"

מערכת ice | 
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)
חברת הסייבר הישראלית סיגניה (Sygnia) מכריזה היום (חמישי) על שיתוף פעולה עם אנבידיה (NVIDIA),  ספקית גדולה של מיקרו-שבבים, שמטרתו לחולל מהפכה באבטחת הסייבר במגזרי האנרגיה והתעשייה עם פתרונות קצה מבוססי בינה מלאכותית.
במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי הענקיות, יתאפשר מענה מהיר יותר לאיומי סייבר על סביבות טכנולוגיות תפעוליות, איומים שלא ניתן היה לזהות בעבר. כדי לאבטח סביבות טכנולוגיות תפעוליות במגזרי האנרגיה והתעשייה נהגו עד היום להסתמך בעיקר על הפרדת רשתות בין רשתות ה-OT לבין רשתות ה-IT הארגוניות, בכדי לצמצם הזדמנויות לתקיפת סייבר. אחד החסרונות הגדולים של אותו מהלך הינו פגיעה באיסוף הנתונים המסורתי והגבלת זיהוי הארגונים לתקיפות סייבר.
היעדר גישה יעילה לאבטחת OT בהתבסס על טכניקות מסורתיות, מחייב גישה חדשה ו"משנת משחק". סיגניה ואנבידיה מציעות פתרון מואץ-חומרה המאפשר איסוף וניתוח דאטה בנקודות הקצה, ותקשורת Out-of-Band לצורך ניטור ונראות, כמו גם לתמיכה ביכולות מניעה שכבר נפוצות בסביבות IT.
רם אלבוים, מנכ"ל סיגניה, התייחס לחשיבות המהלך: "בזמן שאיומי סייבר בסביבות תעשייתיות ותשתיות קריטיות גדלים במספרם והשפעתם, תאפשר הפרדיגמה החדשה למגינים יתרון משמעותי על-פני שיטות מסורתיות. על-ידי רתימת הטכנולוגיה של אנבידיה, סיגניה נכונה לסייע בהגדרה מחדש של אבטחת הסייבר במגזרים חיוניים אלה, הגנה מפני איומים מתפתחים, זיהוי יזום ומוקדם של אירועים, והבטחת החוסן של המערכות והתשתיות הקריטיות ברחבי העולם".
מארק שפילר, דירקטור בכיר לתחום תעשיית האנרגיה הגלובלית באנבידיה: "השילוב של פלטפורמת המחשוב המואצת של NVIDIA יחד עם טכנולוגיות אבטחת הסייבר המתקדמות של סיגניה, יעזור להגן על מגזרי האנרגיה והתעשייה בעזרת הכוח של הבינה המלאכותית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה