דיגיטל וטק

מהפכה: תדיראן השיקה אפליקציה ישראלית שתהפוך כל מזגן לחכם

פיתוח ישראלי חדש מבית תדיראן מציע שליטה מתקדמת במיזוג האוויר בבית ובעסק, עם חוויית שימוש אינטואיטיבית ויכולות התאמה אישית כולל שעון שבת חכם, טיימרים, וחיבור ישיר לשירות הלקוחות
מערכת ice | 
קמפיין AI של תדיראן (צילום באדיבות ראובני פרידן ארלו)
קבוצת תדיראן חשפה את MY TADIRAN,  אפליקציה חדשנית לניהול ושליטה במערכות המיזוג בבית ובעסק, המשלבת טכנולוגיות מתקדמות כמו בינה מלאכותית (AI) ואינטרנט של הדברים (IoT). האפליקציה נועדה לספק ממשק אינטואיטיבי, שירות דיגיטלי מהיר ויכולת למידה והתאמה אישית לצרכי המשתמשים, במטרה להפוך את השליטה במזגן לפשוטה, מדויקת ויעילה במיוחד.
המערכת החדשה פותחה בישראל על ידי מחלקת הדיגיטל של תדיראן בשיתוף חברת Commit, תוך שימוש בתשתיות הענן וה-IoT של Amazon ובעיצוב חוויית משתמש מוקפד מבית Pitango UX. בניגוד לאפליקציות מדף מיובאות, מדובר בפיתוח מקומי עצמאי המותאם במיוחד לשוק הישראלי ומאפשר אינטגרציה מלאה עם מערך שירות הלקוחות של תדיראן.
האפליקציה מציעה מגוון רחב של תכונות חדשניות: ניהול ושליטה על מספר מזגנים, חדרים ומשתמשים מממשק אחיד, כיבוי אוטומטי של המזגן בזיהוי התרחקות מהבית ביותר מ-20 ק"מ לצמצום צריכת החשמל, וכן אפשרות להתאמה אישית של כפתורים והעדפות שימוש. בין הפיצ’רים הייחודיים ניתן למצוא גם שעון שבת חכם — הכולל הפעלה וכיבוי אוטומטיים בהתאם לזמני כניסת ויציאת השבת לפי אזור מגורים — לצד טיימרים מותאמים אישית להפעלה וכיבוי עתידי.
האפליקציה כוללת גם לחצן לשירות לקוחות פרימיום, המאפשר חיבור מהיר לנציג, תיעדוף התקנות, קבלת התראות וזיהוי מוקדם של תקלות. מנגנון AI מתקדם מאפשר חיבור מהיר של המזגן לאפליקציה באמצעות צילום בלבד, ללא צורך בהתערבות טכנאי.
בבסיס הטכנולוגי של MY TADIRAN נמצאת תשתית IoT דו-כיוונית, ניתוח נתונים בזמן אמת ובינה מלאכותית שלומדת את דפוסי השימוש ומתאימה את פעולת המזגן להעדפות המשתמש. החיבור הישיר למערכות השירות של תדיראן תורם לשירות יעיל, מדויק ופרואקטיבי.
לדברי נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של תדיראן גרופ: "בעולם שבו רוב האפליקציות הן פתרונות מדף של יצרנים חיצוניים, MY TADIRAN היא פיתוח ישראלי עצמאי — מחובר מקצה לקצה למערכות השירות שלנו ומותאם באמת לצרכן המקומי. מדובר בפריצת דרך משמעותית ובקרוב נשיק את האפליקציה גם ללקוחותינו בעולם. בתדיראן אנחנו תמיד מחפשים לחדש, לא רק בטכנולוגיה אלא גם בדרך שבה אנחנו מייצרים ערך אמיתי ללקוח".

האפליקציה זמינה כבר עכשיו להורדה בחנויות האפליקציות למזגני תדיראן תומכי Wi-Fi. עבור דגמים שאינם כוללים Wi-Fi, ניתן לרכוש רכיב SMART IR בנפרד דרך מוקד השירות או אתר תדיראן גרופ. ההשקה בישראל ובאירופה צפויה להתרחב בקרוב במסגרת מהלך בינלאומי רחב.
כבר בשלב ההרצה נרשמה היענות מרשימה — 97% מהמשתמשים בגרסת הבטא שהתקינו את האפליקציה המשיכו להשתמש בה באופן קבוע. בתדיראן צופים כי מספר ההורדות יגיע למאות אלפים כבר במהלך השנה הראשונה, עם פוטנציאל של למעלה משני מיליון מזגנים תואמים בשוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה