דיגיטל וטק
Carbyne מגייסת 100 מיליון: כך נראית מהפכת ה-AI לשעת חירום?
החברה הישראלית מציגה צמיחה בהכנסות ובשימוש בפלטפורמות שלה, ומשלבת בינה מלאכותית לניהול שיחות חירום ותיאום בזמן אמת. עם מאות מוקדים פעילים ברחבי העולם, כך נראית מהפכת ה-AI לשעת חירום?
חברת Carbyne, המפתחת מערכות תקשורת לשעת חירום מבוססות ענן ובינה מלאכותית, הודיעה על השלמת סבב גיוס של 100 מיליון דולר. את הסבב הובילו גופים ובהם AT&T Ventures, Axon Enterprises, Cox Enterprise, Hanaco Growth ו-Hercules Capital. הגיוס ישמש להרחבת פעילות החברה בשווקים חדשים ולהאצת פיתוח יכולות הבינה המלאכותית בפלטפורמות החירום שלה.
Carbyne, שהוקמה לפני כעשור, מעסיקה כיום כ-230 עובדים, מתוכם כ-80 במרכז הפיתוח בישראל. לדברי החברה, הגיוס מגיע על רקע צמיחה של 477% בהכנסות החוזרות השנתיות (ARR) של פלטפורמת APEX – מערכת מבוססת ענן לניהול שיחות חירום. החברה דיווחה גם על עלייה של 105% במספר לקוחותיה, כולל הכפלה במספר גופי החירום המשתמשים במערכת.
החברה מספקת כלים מבוססי AI המשולבים בפלטפורמה לניהול שיחות, תיאום כוחות והחלטות בזמן אמת, ומאות גופי חירום עושים שימוש ביכולות הללו. נכון להיום, Carbyne פועלת בקרוב ל-300 מרכזים ברחבי העולם, ב-23 מדינות בארה"ב ועוד 6 מדינות נוספות.
עוד ב-
ההשקעה תאפשר לחברה להרחיב את פעילותה בסביבות נוספות המצריכות תגובה מיידית, גם מחוץ למוקדי החירום הקלאסיים, ולהמשיך לפתח מודלים מבוססי נתוני עתק שנצברו ממיליוני אינטראקציות חירום.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



