דיגיטל וטק

אפל נזכרה באיחור לתת למשתמשים אפשרות מאוד פשוטה

משתמשי אייפונים ומכשירים אחרים של החברה הופתעו לגלות שהיא סוף סוף מאפשרת להם לעשות את מה שמתחרות מרשות למשתמשים שלהן כבר שנים
יאיר מור |  8
אייפון (צילום pixabay)
בדרך כלל למשתמשי אפל יש כלפיה בעיקר תשבחות – אחרת הם הרי יכלו לעבור מזמן למתחרים. אבל לפעמים, קורה שיש להם כמה תלונות – ואז מתברר להם שאפל לא ממש רוצה לשמוע אותן. עכשיו מסתמן שזה משתנה, כאשר החברה מאפשרת לראשונה למשתמשי המכשירים לדרג את האפליקציות שלה בחנות האפליקציות שהיא מנהלת.
אתר 9to5 מדווח כי השבוע הבחין לראשונה בכך שהאפליקציות של אפל באפ-סטור מאפשרות למשתמשים לתת להן ציון, בין כוכב אחד לחמישה, כמו כל אפליקציה אחרת בחנות, וגם לכתוב סקירות עם כל מה שהם אוהבים יותר או פחות באותן אפליקציות.
לפי בדיקת ice, נראה שכמה מהאפליקציות זוכות לשביעות רצון גבוהה יחסית, כמו השעון המעורר ואפליקציית שיחות הווידאו פייסטיים, שזוכות כל אחת ל-4.3 כוכבים. אך מהצד השני, כמה מהאפליקציות של החברה מקבלות ציונים נמוכים להחריד: אפליקציית הפודקאסטים מדורגת ב-2.0 כוכבים בלבד, אפליקציית התרגום ב-2.2 כוכבים, אפליקציית המייל ב-2.8, לוח השנה ב-2.9 והמפות ב-3.0.
נראה שהאפשרות לדרג את האפליקציות, שמהן אגב עדיין מוחרגות אפליקציות הטלפון וההודעות שכלל אינן נמצאות בחנות, היא תכונה נלווית לגרסה החדשה של מערכת ההפעלה של החברה למכשירים ניידים, iOS 15, ששוחררה החודש. זה אינו השינוי הדרמטי הראשון לדרך בה אפליקציות של אפל עובדות על המכשירים שלה: רק ב-2016 איפשרה אפל לראשונה להסיר אפליקציות מסוימות שלה ממסך הבית באייפון, ורק ב-2018 היא אפשרה למחוק את חלקן מהמכשירים.
אצל המתחרות, גוגל ומיקרוסופט, אפשר לדרג את האפליקציות בחנויות של עצמן כבר שנים, ובמקרה של האחרונה אפשר גם למחוק אותן מהמחשב. אצל גוגל זה עניין קצת יותר מורכב – חלק מהאפליקציות המובנות במכשירי אנדרואיד ניתנות למחיקה, בעוד אחרות, כמו דפדפן כרום, מוגנות.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מקליט שיחות
    אפל 10/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באיזו שנה זה יקרה ????????
    סגור
  • 6.
    עכשיו נחכה לאפשרות של טיימר במצלמה
    דוד 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשביל לצלם אם אפשרות של טיימר יש להוריד אפליקציה חיצונית .
    סגור
  • 5.
    הפיצ"רים החדשים של אפל... עדיין חסוי !
    עוץ לי גוץ לי 10/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניתן יהיה להתקין משחק חדשני העונה לשם "פאקמן " בו משולש פיצה חמוד מתחמק מרודפיו. המשחק ייצא בד בבד עם העלאת סרט חדשני לאפל טי.וי בשם "אי.טי חזור הביתה " המגולל את סיפורו של חוצן הנקשר בחברות אמיצה ומרגשת לילד בודד מכדור הארץ...
    סגור
  • 4.
    הקלטת שיחה
    דודן 10/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיאפשרו להקליט את השיחות!!!
    סגור
  • 3.
    חשבתי כבר שהם מאפשרים למקם כל איקון היכן שרוצים (ל"ת)
    קטע דפוק 10/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שיתנו אופציה לשמור ולנגן mp3 במכשירים (ל"ת)
    אלעד 10/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לא הבנתי....אני בעל מכשיר אנדרואיד
    אורח לרגע 10/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם לא ניתן להוריד שירים בפורמט mp3 לאייפון באופן חופשי?
    סגור
  • 1.
    ברוכים הבאים ל... פחות או יותר מאז שהומצא הסלולר
    מאיר כהן 10/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זה העדר, ככל שיסבול כך יקנה יותר, מה שקיים באנדרואיד כבר שנים רבות מגיע ל ios באיחורים הגובלים בזילזול מופגן בלקוחות, אבל בעצם למה לא? אם העדר מתרגש מכל פלוץ חדש באייפון שלו אז למה שאפל לא תחגוג? הכי מצחיק זה שכל תוספת קטנה שקיימת באנדרואיד שנים רבות מצליחה לעורר התרגשות ( כנראה מאולצת) כאילו שזה הומצא ע׳י אפל ממש עכשיו. שהרי אם לא היו כל כך הרבה מטומטמים בעולם אפל מזמן היית פושטת רגל.
    סגור