דיגיטל וטק

מאות אלפי אפליקציות פשוט נעלמו מחנות האפליקציות וזו הסיבה

בשל אי עמידה בתנאי האחרון והחשוב של אפל לגבי שקיפות מעקב אחר אפליקציות, הוסרו מהאפ סטור כ-420 אלף אפליקציות בסך הכל, הסרה של כחמישית מכלל האפליקציות שעמדו להורדה, המספר ירד מ-2 מיליון ל-1.6 מיליון בלבד
מערכת ice | 
אפליקציית תשלומים
בחודש אפריל האחרון, היו למעלה משני מיליון אפליקציות זמינות ברחבי העולם ב-iOS אפ סטור. בתחילת אוגוסט המספר הזה ירד בכ-420,000 אפליקציות ל-1.6 מיליון, לפי חברת ניתוח האפליקציות Appfigures ומאז כמעט ולא עלה והשאלה שנשאלה היא למה?
התשובה לכך היא פרטיות. או לחלופין, חוסר בעדכוני גרסאות כדי לעמוד בתנאי האחרון שהפיצה אפל לשקיפות מעקב אחר אפליקציות ב-iOS 14.5 ו-iOS 15. "חנות האפליקציות צומחת בקצב די סטנדרטי של 1% - 2% מדי חודש", הסביר מנכ"ל Appfigures, אריאל מיכאלי. "ביוני, כחודש לאחר השקת ATT, ולאחר פג תוקף האזהרה של אפל, נעלמו 420,000 אפליקציות ומשחקים. זה עצום, כי מדובר ב-21% מחנות האפליקציות. נעלם. בדיוק כך".
 
ATT, או App Tracking Transparency, דורשת שכל אפליקציה תבקש מאנשים רשות לעקוב אחריהם אם מפרסמי האפליקציה רוצים להשתמש במזהים ברמת המכשיר כדי למדוד תוצאות שיווקיות או לעקוב אחר התנהגות בנייד של אנשים. אפל הסמיכה את השימוש בה החל מ-iOS 14.5, ומפתחי אפליקציות נאלצו לעדכן את האפליקציות שלהם כדי להתחשב במדיניות החדשה. עם זאת, חלקם בחרו שלא.
"מאות אלפי מפתחים לא לקחו את ATT ברצינות או שלא היה אכפת להם מהאפליקציות והמשחקים שלהם שהזינו נתונים של צד שלישי או שלא מספיק היה להם רצון לטרוח ולעדכן אותם", הסביר מיכאלי. סוג זה של ניקיון בחנות האפליקציות מראה עד כמה אפל רצינית לגבי אפליקציות העומדות בדרישות המדיניות החדשות שלה. זה גם שיקוף של המציאות של פיתוח, ניהול ותפעול אפליקציות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה