דיגיטל וטק

נטפליקס קרסה והשירות הושבת, כך אמזון קשורה

בשל בעיות קישוריות שהחלו בשעות הערב (שעון ישראל) ענקית הסטרימינג חוותה קשיים באספקת השירות שלה ללקוחות, כאשר רשת שירותי הענן של אמזון בה היא משתמשת נפלה זמנית ושיבשה את הגישה לשירות וכן לשירותים נוספים
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום unsplash)
רשת שירותי הענן של אמזון, פתרה בעיות קישוריות לאינטרנט לאחר שסבלה מהפסקות אמש (רביעי) בשעות הצהריים, אשר שיבשה את הגישה לאתרים פופולריים כמו DoorDash, Slack ו-Twitch בפעם השנייה תוך קצת יותר משבוע.
החברה פתרה בעיות שרתים לאזור מערבי בצפון קליפורניה ואורגון עד השעה 20:14 בבוקר שעון ישראל, על פי לוח המחוונים של הסטטוס של Amazon Web Services., ספקית הענן הגדולה ביותר בארצות הברית.
 
אפליקציות פופולריות כמו DoorDash ו-Twitch, נטפליקס שמשתמשות בשירותי האינטרנט של אמזון חוו הפסקות, על פי מעקב השירותים המקוונים DownDector שבו דווח על יותר מ-50,000 דיווחים על בעיות בשירותי האינטרנט של אמזון תוך קצת יותר משעה החל משעות הערב.
בעיית השרת האחרונה של Amazon Web Services הייתה השנייה בתוך קצת יותר משבוע לאחר ההפסקה הגדולה ביום שלישי שעבר שקטעה את גישת המשתמשים ל-48 אתרי אינטרנט. באוקטובר, פייסבוק חוותה כמה הפסקות, כולל אחת שנמשכה 5 שעות. החברה צפויה לספוג הפסד של 100 מיליון דולר בהכנסות עקב ההנפקות. (פייסבוק לא משתמשת בשירותי האינטרנט של אמזון.)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה