דיגיטל וטק

וואטסאפ בעדכון קריטי: אם איבדת את הסמטארפון, כך תנצל

בעדכון חדש שעתיד לצאת בקרוב, ניתן יהיה להפעיל או לבטל את האימות הדו-שלבי  באפליקציה שנפתחת באינטרנט/שולחן העבודה. זהו עדכון חשוב מאוד במיוחד כאשר המשתמש מאבד את הטלפון שלך ואינך זוכר את ה-PIN שלך. כן, אתה יכול לשחזר אותו על ידי בקשת קישור לאיפוס. וגם: שדרוג נוסף להודעות הקוליות
מערכת ice | 
וואטסאפ
לאחר ההכרזה על ממשק חדש לשיחות הקוליות, שיהיה זמין בעדכון עתידי, וואטסאפ עובדת על שינויים קטנים נוספים לשיפור הממשק בעת ביצוע שיחות קוליות. השינוי עתיד להתרחש בטפט הצ'אט כאשר מבצעים שיחה קולית.
נכון לעכשיו, וואטסאפ לא מציגה את טפט הצ'אט האמיתי (מכיוון שניתן לבחור רקעים שונים לצ'אטים שונים) אבל וואטסאפ תמיד בוחרת בברירת המחדל.יש לשים לב שמכיוון ותכונה זו נמצאת בפיתוח, דברים עשויים להשתנות לפני שחרור התכונה, כך שטפט השיחה עשוי לשקף את טפט הצ'אט בעתיד.
בינתיים, מגיעות חדשות נוספות בנוגע לשדרוג האימות הדו-שלבי על שולחן העבודה בעתיד. חשוב מאוד להפעיל את האימות שיוסיף יותר אבטחה לחשבון המשתמש. כאשר יש רישום של חשבון הוואטסאפ, לאחר הזנת הקוד בן 6 הספרות, יידרש PIN אישי כדי להיכנס לחשבון.
כעת, וואטסאפ למעשה רוצה להקל על ניהול האימות הדו-שלבי בכל מקום, ולכן הם עובדים על הצגת התכונה על גבי האינטרנט/שולחן העבודה בעדכון עתידי: ניתן יהיה להפעיל או לבטל את האימות הדו-שלבי בלקוח האינטרנט/שולחן העבודה.
 
זה חשוב מאוד במיוחד כאשר המשתמש מאבד את הטלפון שלך ואינך זוכר את ה-PIN שלך. כן, אתה יכול לשחזר אותו על ידי בקשת קישור לאיפוס, אבל אם אינך מצליח זמנית להיכנס לחשבון הדואר שלך, זה פתרון טוב, תכונה זו אינה זמינה כעת, אך WhatsApp מתכננת לשחרר אותה בעדכון עתידי כאשר התכונה תהיה מוכנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה