דיגיטל וטק

העתיד כבר כאן: דייסון עם רובוט שיסדר לכם את הבית

שונאים לסדר את הבית? לדייסון יש את הפתרון עבורכם: אחרי ששינתה את עולם שואבי האבק, ענקית הטכנולוגיה הציגה את הרובוט שמסוגל להרים דברים, להזיז אותם ממקום למקום ולסדר את הבית. צפו
מערכת ice | 
הרובוט של דייסון (צילום דייסון)
דייסון כבר מזמן השתלטה לחלוטין על עולם שואבי האבק ונחשבת לפורצת דרך בענף. כעת, עושה רושם שענקית הטכנולוגיה מנסה להתפתח לתחומים חדשים ולהמציא את עצמה מחדש - רובוט שמסוגל לסדר את הבית, לנקות ולבצע מספר פעולות במקביל. 
החברה הציגה במסגרת כנס בינלאומי לרובוטיקה ואוטומציה שהתקיים בפילדלפיה את השלב הבא בעולם ניקיון הבית, עם סרטון שממחיש את יעילותו של רובוט שמסדר את הבית בעזרת זרועות מיוחדים שמאשרות לו להרים פריטים ולסדר אותם במקומם בכל רחבי הבית. 
"אנחנו רוצים לחסוך לאנשים זמן ולשפר את חיי היום יום שלהם", אומר בסרטון ג'ייק דייסון, המהנדס הראשי של החברה. דייסון מדגיש ואומר כי החברה רואה בחזונה תכנונים לפיתוח טכנולוגיות שיבואו לידי ביטוי הלכה למעשה שנים ארוכות קדימה, עם תוכנית השקעה על סך 2.75 מיליארד ליש"ט. 600 מיליון ליש"ט יושקעו כבר השנה בפרויקט הרובוטיקה.
כחלק מתהליך ההתפתחות שלה, דייסון מנסה להתרחב כאשר החברה מדווחת על קליטה של כ-2,000 עובדים חדשים. החברה גם הצהירה כי היא מתכוונת לגייס עוד 700 עובדים נוספים בחמש השנים הקרובות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה