דיגיטל וטק

אמזון מציגה - תחיית המתים: כך יפעל הסיאנס הווירטואלי

אמזון הציגה את הפיתוח שלה לכלי העזרה הקולית של החברה, כשהחידוש המשמעותי הוא - אפשרות לדבר עם המתים. כך זה יפעל
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום יוטיוב/ Tech Vision)
אמזון מפתחת דרך למשתמשים לדבר עם בני משפחתם באמצעות העוזרת הקולית Alexa שלה, שתוכל להמשיך לקות את קולות הקרובים גם לאחר מותם. בכנס Re:Mars של אמזון בלאס וגאס ביום רביעי, Rohit Prasad, סגן נשיא בכיר ומדען ראשי של צוות Alexa, פירט תכונה המאפשרת לעוזרת הקולית לשכפל קול אנושי ספציפי, כל לפי דיווח של ה-CNBC.
בסרטון הדגמה, ילד אמר, "אלכסה, האם סבתא יכולה לסיים לקרוא לי את הקוסם מארץ עוץ?" אלכסה אישרה את הבקשה עם ברירת המחדל, הקול הרובוטי, ואז עברה מיד לטון רך יותר, דמוי אנושי יותר, המחקה לכאורה את בן משפחתו של הילד.
צוות Alexa פיתח מודל המאפשר לעוזרת הקולית שלו להפיק קול באיכות גבוהה עם "פחות מדקה של שמע מוקלט", אמר פראסד. התכונה נמצאת כעת בפיתוח, אמר פראסד. אמזון לא מסרה מתי הפיצ'ר יושק לציבור.
למרות שניתן לכאורה להשתמש בו כדי לשכפל כל קול, פראסד הציע שניתן להשתמש בו כדי לעזור להנצחת בן משפחה שנפטר.
 
הפיכת הבינה המלאכותית לשיחתית ודומה למלווה הפכה למוקד מרכזי, במיוחד לאור העובדה ש"כל כך הרבה מאיתנו איבדו מישהו שאנחנו אוהבים" במהלך מגיפת קוביד-19, אמר פראסד' "בעוד ש-AI לא יכול לחסל את הכאב הזה של אובדן, זה בהחלט יכול לגרום לזיכרונות להחזיק מעמד", הוסיף.
ענקית המסחר האלקטרוני רוצה להפוך את השיחה עם אלכסה לטבעית יותר באופן כללי, והוציאה סדרה של תכונות המאפשרות לעוזרת הקולית שלה לשכפל דיאלוג דמוי אנושי יותר, אפילו עד כדי שאילת שאלות משתמש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה