דיגיטל וטק

סמסונג משחררת רינגטון חדש שהופק על ידי כוכב פופ קוריאני

הרינגטון החדש של סמסונג הופק על ידי אחד מחברי להקת הפופ הקוריאנית BTS, שמחזיקים כמעט בכל שיא יוטיוב אפשרי

מערכת ice | 
מכשיר סמסונג (צילום pexels)
רינגטון חדש הקרוי "Over the Horizon" מלהקת הפופ הקוריאנית BTS שוחררה היום. 'Over the Horizon 2022 מיוצר על ידי SUGA של BTS' זמין להאזנה בערוצים החברתיים של Samsung Electronics. בעקבות ההצלחה הגדולה של הרמיקס הראשון שלו ב-Galaxy Unpacked בשנה שעברה, SUGA עשה סיבוב חדש אופטימי וחיובי לנושא המוזיקלי.
 
מאז השקת ה-Samsung Galaxy S2 ב-2011, כאשר "Over the Horizon" הופיע לראשונה, סמסונג שיתפה פעולה עם מספר אמנים כדי לדמיין מחדש את הנושא המוזיקלי שלה וליצור צליל ייחודי שמניע אנשים לאתגר את הגבולות שלהם. SUGA, הידוע ברחבי העולם ביכולת הפקת התקליטים שלו, הוא האמן הראשון שעשה רימיקס לשיר פעמיים בנוסף להפקת מנגינה למהדורות החדשות של ה-Galaxy foldables.
המטרה של SUGA כשעבד על Over the Horizon 2022 הייתה לעודד אנשים לצפות לעתיד מזהיר ולחשוב איזו התרגשות מחכה 'מעבר לאופק'. לאחר מכן, הרמיקס החדש עוסק כולו בחיוביות. ובהירות, והורכב כך שכאשר אנשים שומעים את זה, הם מרגישים מלאי תקווה ואופטימיות. בנוסף, 'Over the Horizon 2022 Produced by SUGA of BTS' יהיה זמין כרינגטון באמצעות עדכון תוכנה קרוב במכשירי Galaxy.*
קישור לרינגטון החדש: https://www.youtube.com/watch?v=0n253lWq9GY
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה