השוק

דנה עזריאלי חוגגת: בדרך לשנת שיא בכנסות וברווחים

בדו"ח שפרסמה קבוצת עזריאלי הוצגה גדילה של 16% ברווחי החברה והסתכם בכ- 473 מיליון דולר
מערכת ice | 
דנה עזריאלי (צילום זיו קורן עזריאלי)
קבוצת עזריאלי מפרסמת את תוצאות הרבעון השני לשנת 2022. לפי הנתונים אותם פרסמה עזריאלי ה- NOI ברבעון צמח בכ-16% לעומת אשתקד והסתכם בכ-473 מיליון שקלים. בנוסף לכך קצב ה-NOI השנתי על בסיס הרבעון השני עומד על כ-1.9 מיליארד שקלים. כמו כן במהלך הרבעון נרשמה עליה של 10.4% בפדיונות הקניונים. מתוך כך הקבוצה מסכמת חציון עם רווח נקי שצמח משמעותית והסתכם בכ-1,139 מיליון שקלים, לעומת 493 מיליון שקלים בחציון המקביל.
 
גם הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות צמח והסתכם ברבעון לכ-803 מיליון שקלים. במהלך הרבעון נרשמה עליית ערך בנדל"ן להשקעה בהיקף של כ-601 מיליון שקלים אשר נובעת בעיקר מעליית המדד. הגידול ברווח קוזז בחלקו עקב עליה בהוצאות הריבית, גם כן עקב עליית המדד.
בנוסף לכך ביולי השלימה הקבוצה הנפקת אג"ח בדרך של הרחבת שלוש סדרות (ד', ו', ח'). בהנפקה נרשמו ביקושים של כ-3.7 מיליארד שקלים והחברה גייסה כ-3 מיליארד שקלים בשלוש הסדרות, בריבית ממוצעת של 2% ומח"מ של 8.1 שנים.
 
אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי מסר: "אנו מסכמים רבעון חזק נוסף בפעילות הקבוצה. הפעילות בתחום המשרדים ממשיכה ליהנות מביקושים גבוהים אשר באים לידי ביטוי בצמיחה המשמעותית ב-NOI מנכסים זהים. פעילות המסחר מציגה צמיחה חזקה בפדיונות וה-NOI מתקרב לקצב הגבוה בכל הזמנים. אנחנו ממשיכים בפיתוח המואץ של תחום ה-Data Centers כאשר לאחרונה הודענו על עסקה ראשונה בלונדון, מהשווקים המרכזיים והצומחים בעולם בתחום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה