דיגיטל וטק

LayerX משיקה פלטפורמה להפיכת כל דפדפן לסביבת עבודה מאובטחת

חברת אבטחת הסייבר מציגה פלטפורמת אבטחת מידע הפועלת על כל הדפדפנים הקיימים בארגון. כמו כן, החברה מודיעה על גיוס של 7.5 מיליון דולר
מערכת ice | 
LayerX, סטארט-אפ אבטחת סייבר, מצטרף לשורת חברות שהשיקו לאחרונה פתרונות אבטחה לדפדפנים, ומציג פלטפורמת אבטחת מידע הפועלת על כל הדפדפנים הקיימים בארגון, באופן המאפשר גמישות למנהלי אבטחת המידע להפוך כל דפדפן לסביבת עבודה מאובטחת ומנוהלת, המותאמת באופן אישי ואינטואטיבי למשתמשים, וזאת מבלי להתפשר על חווית המשתמש, ביצועים או פרטיות.
הפלטפורמה מבוססת תוסף ארגוני מתקדם, מאפשרת למנהלי אבטחת מידע להפוך תוך דקות את סביבת העבודה של כל דפדפני הגלישה בארגון למאובטחת ומנוהלת. מ-LayerX  נמסר: "הפתרון שלנו הוא היחיד שמייצר מקסימום אבטחה מבלי לפגוע בחוויה וביעילות העבודה של המשתמשים הארגוניים בדפדפנים".
במקביל, החברה מודיעה היום על סגירת סבב גיוס סיד, על סך של 7.5 מיליון דולר, בהובלת גלילות קפיטל פרטנרס ובהשתתפות Kmehin Ventures, GuideStar, Int3 (קרן השקעות חדשה של מנהלי אבטחת המידע המובילים בישראל), FinSec Innovation Lab של מאסטרקארד,Enel X  ואנג'לים נוספים. החברה נוסדה בשנת 2021 על ידי אור אשד המשמש כמנכ"ל, ודוד ויסברוד המשמש כמנהל טכנולוגיות ראשי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה