דיגיטל וטק

סיסקו ישראל משיקה כלי חדש לאבטחת מידע בכנס עולמי

הזרוע הארצית של חברת סיסקו הבינלאומית מכריזה היום על כלי נוסף ושלישי במספרו שפיתחה בתחום אבטחת המידע
מערכת ice | 
רן אילני (צילום יחצ סיסקו)
חברת הטכנולוגיה סיסקו (Cisco) מכריזה היום (שלישי) כי היא מפתחת כלי חדש בתחום אבטחת המידע, בשם FunctionClarity. מטרת המערכת היא לסייע לארגונים ועובדים לבצע העלאת קוד Serverless חתום לענן ולוודא הרצה מהירה ומאובטחת שלו. 
הפיתוח החדש מגיע בתור כלי לפתרון בעיות האבטחה שנפוצות בשנתיים האחרונות בתום ה-Software Supply Chain. הפיתוח החדש יהיה חלק מחבילת הכלים שסיסקו מציעה, בשם "אופן קלריטי" המעניקה תשתית קוד פתוח שעוזרת לפתור תקלות הקשורות לאבטחת מידע והעברתו דרך הענן. 
 
מי שהשלים את הפיתוח החדשני הוא צוותו של רן אילני, מנכ"ל ומייסד-שותף בחברת פורטשיפט, אשר נרכשה לפני כשנתיים על ידי סיסקו. ההכרזה הרשמית על הכלי החדש התקיימה 
הפרויקט החדש יסייע למפתחים לאבטח את הקוד שיצרו ולאבטח אותו בעת העלאתו לענן. כך מתבטל הצורך בשרת נוסף שלרוב מוודא כי הקוד הועלה בצורה נכונה אך חושף את אותו לבעיות אבטחה. מדובר בפיתוח שלישי במספרו של החברה לאחרונה בתחום אבטחת המידע, כאשר הקודמים פותחו כדיי לזהות בעיות בקוד בשלבים שונים. 
אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו בישראל, מסר: "זרוע החדשנות של סיסקו בישראל (ET&I), עומדת בחזית האקוסיסטם הישראלי בתחום הפיתוח בענן, מחדשת ומתאימה את עצמה לטכנולוגיות מתפתחות, וממשיכה להציע אפשרויות חדשות, הכוללות לא רק פתרונות לפיתוחים וכתיבת קוד, אלא גם לניטור תקלות באפליקציות מבוססות ענן מתוך מחשבה על מטרה אחת - הצגת פלטפורמה אחת שמטרתה לפשט את ניהול השימוש בטכנולוגיות השונות בענן."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה