דיגיטל וטק

וואטסאפ במהפכה להגברת האבטחה: אלו השינויים החשובים באפליקציה

וואטסאפ מודיעה היום על מספר פיצ'רים חדשים להגברת האבטחה בחשבון שלכם. בין השינויים החדשים: כלי להגנה על החשבון, אימות מכשיר וקודי אבטחה אוטומטיים
מערכת ice |  1
וואטסאפ (צילום pixabay)
משתמשי WhatsApp מתחדשים היום (חמישי) בפיצ'רים חדשים וחשובים להגברת האבטחה. שלושת הפיצ'רים החדשים יסייעו למשתמשים לשמור על החשבון שלהם מאובטח יותר. וואטסאפ ממשיכה לפתח כלי בטיחות נוחים ונגישים לכולם, אך לצד זה ישנם שני פיצ'רים שעל המשתמש להפעיל בעצמו: אימות דו שלבי וגיבוי ההצפנות מקצה לקצה.
הגנה על חשבונכם: החלפתם מכשיר? תתחדשו. מעתה, וואטסאפ מוסיפה "בדיקת רישום" במכשיר הישן על מנת לוודא שאכן מדובר באותו בעל חשבון. פי'צר זה אמור להגן על המשתמשים מניסיונות העברת החשבון שלהם למכשירים אחרים ללא רצונם.
 
אימות מכשיר: תוכנות זדוניות במובייל הן אחד מהאיומים הכי גדולים לפרטיות ולבטיחות כיום מכיוון שזה יכול להשתלט על הטלפון שלכם, ולעשות שימוש בוואטסאפ שלכם לשליחת הודעות לא רצויות. כדי להימנע ממקרים כאלו ולהגן על המשתמשים, נוסף פיצ'ר שנקרא "Checks" שנועד לאמת את החשבון  – ללא נקיטת אף פעולה מצד המשתמש. זה יאפשר למשתמשים להמשיך להשתמש בוואטסאפ שלהם בבטיחות וללא הפרעות.
קודי אבטחה אוטומטיים: גם המשתמשים הכי מודעים לחשיבות האבטחה בשימוש באפקליציה נהנים מהשימוש בפיצ'ר של האימות המסייע להבטיח, שאתה אכן מדבר עם הנמען איתו תכננת לשוחח. ניתן לבדוק זאת שאימות זה מופעל על ידי כניסה ידנית לטאב – הצפנה (מתחת למידע על איש הקשר). כדי לעשות את התהליך הזה קל ונגיש יותר לכולם, הושק פיצ'ר חדש המבוסס על תהליך שנקרא “Key transparency” המאפשר למשתמש לאמת אוטומטית שיש לו חיבור מאובטח. מה שזה אומר למעשה עבור המשתמש הוא שכאשר נלחץ על טאב ההצפנה – נוכל לאמת מיד שהשיחה הפרטית שלנו מאובטחת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האמת היא שנמאס לי מהוואטסאפ
    עמית 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חשוב לי לציין כי לא מתוך רצון חופשי התקנתי אותו. יש פלטפורמה יותר מתאימה למשטרים דמוקרטיים, וקוראים לה Matrix.org. אני משתמש בה דרך אפליקציית Element אפשר למצוא בה חדרים שמגשרים משתמש בודד לערוצי הצ'אט השונים כמו IRC ו-XMPP, ואפילו ערוץ טלגרם אחד החלפתי בחדר מגשר במטריקס.
    סגור