דיגיטל וטק

אפל מציגה: הפיצ'ר שלא ידעתם שאתם צריכים

אפל הכריזה אתמול (שלישי) על סדרה חדשה של כלי נגישות לאייפון ולאייפד ובראשם - תכונה המבטיחה שכפול קולו של המשתמש. "נגישות היא חלק מכל מה שאנחנו עושים באפל", מסרו מהחברה
מערכת ice | 
אפל (צילום shutterstock)
אפל הכריזה אתמול (שלישי) על סדרה של כלי נגישות חדשים לאייפון ולאייפד, כולל תכונה שמבטיחה לשכפל את קולו של משתמש לשיחות טלפון לאחר 15 דקות בלבד של אימון. על ידי שימוש בכלי חדש שנקרא "קול אישי", המשתמשים יוכלו לקרוא הודעות טקסט כדי להקליט אודיו ולגרום לטכנולוגיה ללמוד את קולם.
התוכנה היא אחת מכמה שמטרתן להפוך את המכשירים של אפל לנגישים יותר עבור אנשים עם מוגבלויות קוגניטיביות ומוגבלויות ראייה, שמיעה וניידות. אפל מסרה שאנשים שעלולים לסבול ממצבים שבהם הם מאבדים את הקול שלהם לאורך זמן דוגמת חולי ALS יכולים להפיק תועלת רבה מהכלים.
 
"נגישות היא חלק מכל מה שאנחנו עושים באפל", אמרה שרה הרלינגר, המנהלת הבכיר של אפל למדיניות נגישות גלובלית ויוזמות, פוסט בבלוג של החברה. "התכונות פורצות הדרך הללו תוכננו עם משוב מחברים בקהילות מוגבלות בכל שלב של הדרך, כדי לתמוך בקבוצה מגוונת של משתמשים ולעזור לאנשים להתחבר בדרכים חדשות".
על פי הצהרת אפל, התכונות החדשות במכשירי אפל צפויות לצאת במהלך השנה. בחברה הוסיפו כי תכונת הקול האישי משתמשת ב"למידת מכונה במכשיר כדי לשמור על פרטיות ואבטחת המידע של המשתמשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה