דיגיטל וטק

מאסק מכריז על שינויים בטוויטר - על רקע הצלחת ת'רדס

במהלך סוף השבוע, מאסק הכריז כי משתמשים עם תמונות פרופיל לא שלהם יוכלו להיות חלק מתוכנית חלוקת הרווחים, וכי הוא יעלה את מגבלת ההכנסות ב-50% עבור משתמשים מאומתים
מערכת ice | 
מארק צוקרברג, אילון מאסק (צילום shutterstock)
אילון מאסק היה עסוק בסוף השבוע האחרון בטיפול בבקשות של משתמשי טוויטר. פלטפורמת המדיה החברתית הציגה לאחרונה תוכנית לחלוקת הכנסות ממודעות.
עם זאת, לא לכל היוצרים הייתה הזדמנות לקבל חלק מעוגת ההכנסות, אשר הוזכרה בפני מאסק שבסופו של דבר שינה את הכללים. משתמש אחד אמר כי לא ייכל לייצר רווח מהחשבון שלו מכיוון שהוא הוקדש לכלב שלו.
 
"פרופילים שמציגים חיות או דמויות בדיוניות אינם כשירים, אלא אם כן הם קשורים ישירות למותג או לארגון שלך. פארודיה וחשבונות מעריצים אינם כשירים להרשמות", נכתב בעמוד העזרה של טוויטר. לאחר שמשתמש אחר ביקש ממאסק "לתקן" את הבעיה, מאסק השיב: "המדיניות המטופשת הזו נמחקה עכשיו".
מאסק הבטיח למשתמש שההגבלות יוגדלו והשיב: "אנו נעלה את מגבלת התעריף עבור משתמשים מאומתים ב-50%. אמור להיכנס לתוקף תוך מספר שעות".
השינוי של מאסק לרשת החברתית מגיעות על רקע ההצלחה המסחררת של ת'רדס, היריבה החדשה של טוויטר מבית מטא. היתרון היחידי כרגע עבור טוויטר היא שבינתיים לפחות, ת'רדס לא מציע תוכנית חלוקת הכנסות למשתמשים שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה