דיגיטל וטק

מתקשרים לדווח על אירוע? הבינה המלאכותית תתחיל לענות לכם

חברת קרביין מוסיפה לשירות שלה פיצ'ר חדש שמבוסס על בינה מלאכותית. תוספת זו תסייע למוקדי חירום לנתב ביעילות את השיחות ברגעי עומס ובמהלך אירועים משמעותיים כמו תאונות דרכים וכדומה
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום vecteezy)
חברת קרביין (Carbyne) מודיעה היום על הוספת יישום חדש, המבוסס על בינה מלאכותית, לפלטפורמת ניהול השיחות שלה, APEX. מטרתו של היישום לסייע למוקדי ביטחון והצלה להתמודד עם הזינוק במספר השיחות במקרים של אירועי חירום.
משמע, היישום החדש מאפשר לבינה מלאכותית לנתח את השיחות הנכנסות למוקד הרלוונטי, וכאשר ישנה עליות בנפח השיחות הבינה ממיינת אוטומטית את השיחות ואף עונה למתקשרים הרלוונטיים כי תוכן פנייתם והאירוע כבר מוכרים ונמצאים בטיפול. יותר מכך, המערכת מאפשרת פנייה במספר שפות ובכך היא גם מסייעת לפונים ששפתם היא לא שפת המדינה בה הם נמצאים.
 
סמנכ"ל הטכנולוגיה של קרביין, אלכס דיזנגוף, אמר: "טכנולוגיית מיון השיחות שלנו, המבוססת על בינה מלאכותית, מפחיתה באופן דרמטי את עוצמת הזינוק בנפח השיחות ומבטיחה שאותם מתקשרים שבאמת חווים מקרי חירום יוכלו להגיע למוקדן מהר יותר. במקום לתסכל אזרחים מודאגים בהמתנה על הקו, הפתרון של קרביין יכול ליידע אותם שהרשויות כבר מודעות למצב החירום ומגיבות אליו. Call triage גם מפחית משמעותית את בעיית השיחות הנטושות – ניתוק שיחות עקב זמן המתנה ממושך מדי. כך, גם מוקדים עם כוח אדם מוגבל יוכלו לטפל באירוע גדול ולא פחות חשוב - המוקדנים לא ישחקו".

אלכס דיזנגוף. באדיבות קרביין
טיירל מוריס, מנהל מרכז החירום וההצלה בניו-אורלינס, הוסיף: "קרביין השיקה תחילה את היישום במרכז החירום וההצלה של העיר ניו אורלינס, לואיזיאנה. עם 18 מיליון מבקרים בניו אורלינס מדי שנה, ואתגרי כוח אדם משמעותיים עמם אנו מתמודדים, אנו מטפלים ביותר ממיליון שיחות בשנה. Carbyne Call Triage עוזרת לנו להתמודד עם תקופות מרובות אירועים,  כדי שנוכל לספק את רמת השירות שהקהילה שלנו ראויה לה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה