דיגיטל וטק

ביטוח לאומי באזהרה למילוני ישראלים: אל תמסרו פרטי אשראי

ביטוח לאומי מבהיר ברשתות החברתיות: "שימו לב. אנחנו בקשר ישיר אתכם, ואנחנו יודעים שחלק מכם קיבלו הודעות פישינג (דיוג), המתחזות להודעות מהביטוח הלאומי עם לינק לאתר שנראה דומה מאוד לאתר הביטוח הלאומי, אך הוא בהחלט לא מאיתנו". כך תתגוננו
מערכת ice |  1
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל, unsplash)
לא בפעם הראשונה בתקופה האחרונה, ביטוח לאומי מזהיר את הזקוקים לשירות כי קיים ניסיון עוקץ על חשבון המוסד לביטוח לאומי, כאשר מתקבלות הודעות פישינג במכשירים הסלולריים של לא מעט ישראלים.
ברשתות החברתיות, ביטוח לאומי הבהיר: "שימו לב. אנחנו בקשר ישיר אתכם, ואנחנו יודעים שחלק מכם קיבלו הודעות פישינג (דיוג), המתחזות להודעות מהביטוח הלאומי עם לינק לאתר שנראה דומה מאוד לאתר הביטוח הלאומי, אך הוא בהחלט לא מאיתנו". 

עוד נמסר: "אז איך יודעים שלא מדובר בהודעות אמיתיות אלא בפישינג? יש שני סימנים שחשוב לזכור: 1. הביטוח הלאומי לעולם לא יבקש מכם למלא פרטי כרטיס אשראי בקישור המצורף להודעה. לעולם! 2. במסרונים שאנחנו שולחים אליכם הקישור המצורף מסתיים תמיד עם הסיומת הממשלתית gov.il, ולא בסיומת מסחרית כמו com, co.il, org וכו'.
לסיום הובהר כמשנה זהירות: "אם אתם מקבלים קישור שלא מסתיים ב-gov.il – אנחנו ממליצים לא להיכנס אליו!  תסתכלו טוב טוב על התמונות ותראו מה פייק ומה לא… שתפו לחברים ולבני משפחה, והכי חשוב - היזהרו מחיקויים!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביטוח לאומי באזהרה
    שוקי 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפקידה של ביטוח לאומי לטפל בבעיה להם יש אתר לתשלום
    סגור