דיגיטל וטק

גוגל בבשורה למיליארדי משתמשים: זה השדרוג החדש שתקבלו

הוכרזו בקרות אבטחה וציות חדשות על ידי גוגל וורקספייס כדי לעזור לתאגידים ולארגונים במגזר הציבורי להגן על עצמם מפני התחכום וההיקף הגובר של התקפות סייבר מודרניות
מערכת ice | 
גוגל כרום (צילום pixabay)
Google Workspace הכריזה היום על בקרות אבטחה וציות חדשות כדי לעזור לתאגידים ולארגונים במגזר הציבורי להגן על עצמם מפני התחכום וההיקף הגובר של התקפות סייבר מודרניות.
בקרות Zero Trust: סיווג בינה מלאכותית ב-Drive: מנהלי מערכת יכולים כעת להשתמש במודלים של בינה מלאכותית ששומרים על סודיות המידע ומותאמים באופן ייחודי לארגון שלהם, כדי לסווג ולתת תווית אוטומטית לקבצים חדשים וקיימים ב-Drive.

בקרות DLP משופרות ל-Gmail: מנהלי סביבת עבודה יכולים להגדיר קריטריונים, כגון מיקום מכשיר או סטטוס אבטחה, שחייבים לעמוד בהם כדי שמשתמש יוכל לשתף תוכן רגיש ב-Drive.
בקרות DLP תלויות הקשר (קונטקסט) ב-Drive: כבר זמינות ב-Google Chat, Drive ו-Chrome כדי לעזור לצוותי אבטחה לשלוט בשיתוף מידע רגיש בתוך ומחוץ לארגון. בקרות DLP משופרות מגיעות כעת גם ל-Gmail. 
שליטה בריבונות דיגיטלית:
שיפורים בהצפנה בצד לקוח (CSE): אנחנו מציגים מספר שיפורים ב-CSE, כולל תמיכה באפליקציות לנייד ב- Gmail, Google Calendar ו-Meet; יכולת להגדיר CSE כברירת מחדל עבור יחידות ארגוניות נבחרות; תמיכה בגישה לאורחים ב-Google Calendar, Gmail ו-Meet; תמיכה בתגובות ב-Docs ויכולת למשתמשים להציג, לערוך או להמיר קבצי Microsoft Excel.
תושבות נתונים אזוריות ובקרות ציות: כיום, ארגונים יכולים לבחור את מיקום האחסון של הנתונים שלהם במצב מנוחה. מאוחר יותר השנה ארגונים יוכלו לבחור היכן יעובדו הנתונים שלהם (באיחוד האירופי או בארה"ב). לארגונים יש גם אפשרות לאחסן עותק של נתוני Workspace שלהם במדינה לפי בחירתם. 
בקרות הגנה מפני איומים:
הגנה על פעולות רגישות נוספות ב-Gmail: אנחנו מרחיבים את הגנות ה-AI של Google כדי לספק הגנה אוטומטית לפעולות רגישות נוספות ב-Gmail, כגון סינון או העברת דוא"ל.
אימות דו-שלבי כחובה: חשבונות האדמין של משווקים והלקוחות הארגוניים הגדולים ביותר שלנו יידרשו להוסיף 2SV (אימות דו-שלבי) לחשבונות שלהם. זה יעזור להפחית את מספר חשבונות הניהול שנחטפו עקב גניבת סיסמאות והיעדר 2SV, ובכך להגביר את האבטחה בקרב הלקוחות הגדולים ביותר שלנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה