דיגיטל וטק

מנכ"ל אנבידיה במהלך מדהים: "תמכו בישראל בכל דרך שאפשר"

ג'נסן הואנג נשא נאום על המערכה מול החמאס והביע הזדהות פרו-ציונית מלאה. החברה גייסה 4.5 מיליון דולר למען ישראל בשבועיים האחרונים - ומעניקה דולר משלה על כל תרומה. בסרטון שעלה ביוטיוב סיפר בהתרגשות על אלה מקרב עובדיו שגויסו למילואים: "הם נלחמים נגד הטרוריסטים, הם שלחו לי תמונות"
מערכת ice |  2
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)
מנכ"ל אנבידיה ג'נסן הואנג תועד כשהוא נושא נאום על המלחמה בישראל, ובו מביע תמיכה בעובדיו וקורא לאנשיו בארה"ב לתמוך בה. החברה תעניק בונוס כספי חד פעמי לעובדיה בישראל בצל מלחמת חרבות ברזל. "יש לנו 3,300 איש בישראל, 500 איש גויסו למילואים והם נלחמים במלחמה נגד הטרוריסטים", הצהיר הואנג בסרטון.
על פי הואנג החברה כבר גייסה 4.5 מיליון דולר בשבועיים האחרונים, ועל כל דולר תרומה שהיא מקבלת היא העניקה דולר משלה. המנכ"ל תרם בעצמו וכתב: "המלחמה גרמה לסבל שלא יתואר, והפכה לחלוטין את חיי המשפחות שלנו בישראל. כולנו דואגים לבטיחותם". בסרטון שפורסם ביוטיוב, תיאר את הזוועות להם היו עדים עמיתיו בישראל.
 
"הם שלחו לי תמונות", אמר הואנג, "חיילים ניצבים בפני הטנקים, זה אמיתי. אנחנו כאן ועבורנו זה נראה כמו חדשות, אבל הם שם ועבורם זו המציאות. יש כמה אלפי אנשים שעזבו את בתיהם, כולל עובדים שלנו. אם יש לכם חברים וקולגות בישראל, כתבו להם, שידעו שאתם חושבים עליהם".
"האומץ שלהם מדהים, המלחמה לא עוצרת אותם. אמרנו להם להישאר בבית ולהיות בטוחים, אבל הם ממשיכים לעשות את העבודה ובונים את כל מוצרי הנטוורקינג. זה צוות מדהים - תמכו בהם בכל דרך שאפשר, פתחנו אתר שבו אפשר לתרום, הם יצטרכו הרבה עזרה. מעולם לא התחרטתי על שום מעשה נדיבות שעשיתי. כשאתם תצטרכו עזרה, הנדיבות שלכם תזכה להדדיות. בבקשה עזרו להם".
 
לאירועים האחרונים היה קשר ישיר ישירה לאנבידיה, שרכשה ב-2019 את מלאנוקס הישראלית. אבינתן אור, עובד אנבידיה, נחטף לעזה יחד עם בת זוגו נועה ארגמני. בנוסף, דניאל וולדמן, בתו של מייסד מלאנוקס איל ולדמן, נרצחה במסיבה. אנבידיה ביטלה כנס גדול שהיה אמור להיערך בישראל בהשתתפות המנכ"ל ג'נסן הואנג.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מחמם את הלב (ל"ת)
    ילדי המהפכה 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    שאתה חזק מאוד .אתה תמיד למען הצדק
    G 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה איזה מוסלמי "נאור" ידבר כנגד אנבידיה. סביר שאף אחד לא יעבוד איתו יותר
    סגור