דיגיטל וטק

פרויקט מיוחד לילדי העוטף: "הילדים למדו את ה-AI והוא למד אותם"

תנועת דרור לישראל מפעילה מספר בתי באילת למען מפוני היישובים מעוטף עזה ואף הקימו פרויקט מיוחד בו ילדי המפונים יוצרים בעזרת בינה מלאכותית
מערכת ice | 
ילדים יוצרים בבינה מלאכותית (צילום תנועת דרור ישראל)
בשיתוף פעולה של עיריית שדרות, מועצה אזורית אשכול והנהגת הקהילות של המושבים והקיבוצים, תנועת דרור לישראל נרתמה להפעיל מספר בתי ספר בעיר אילת, בו יוכלו לשתף את ילדי העוטף בנעשה ולקיים בשבילם שגרת לימודים, לאחר שזו נלקחה מהם כשנאלצו להתפנות מבתיהם.
תנועת דרור-ישראל, בשיתוף הרשות לפיתוח הנגב, עיריית שדרות ומנהלי הישובים והקיבוצים, מפעילה כבר במשך מספר שבועות מרחבי למידה תחת השם "מקום לחלום". המחנכים והמחנכות החליטו לשלב חינוך באמצעות בינה מלאכותית, על-מנת להכין את הילדים לשימוש נכון בעתיד.
לבינה מלאכותית יש פוטנציאל עצום, חשוב לוודא שהילדים ילמדו להכיר אותה. התוכנה בעיקר מפתחת חשיבה ביקורתית ומאפשרת להם לפתח את היצירתיות והדמיון. לכן, חינוך ילדים באמצעות AI היום חיוני כדי להבטיח את שיפור המיומנויות והחשיבה שלהם מתוך ראיית פני עתיד.
שירן גרינברג, מחנך "מקום לחלום", אמר: "הפרויקט משלב הרבה אינטליגנציות,  מיומנויות ושימוש רב בדמיון באמצעות מחולל הבינה המלאכותית. הילדים למדו את ה-AI והוא למד את הילדים. כל זוג תלמידים הכינו מספר טיוטות בכדי להגיע ליעד, הם למדו לדובב את התוכנה בשפת הדמיון שלהם ובעצם להגשים את משאלת ליבם".
"המחולל מצליח לעשות ויזואליזציה לדמיון של התלמיד והילדים ממש מתרגשים ליצור ולהביע באמצעות התוכנה את הסודות הכמוסים ביותר שלהם. מדובר גם באינטראקציה חברתית בין התלמידים שמתארים יחד לתוכנה את הפקודה ובעקבות כך מפתחים את הכושר לארגן מידע, לתכנן, לכתוב ולהציגו בפני שאר התלמידים". הוסיף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה